3. března 2008

O dětech

...
T: "Chtěl jsem původně zase holku, ale teď jsem rád, že je to kluk. Fakt si to užívám."
K: "Tak ještě holku, ne?"
T: "Tak až budeš mít i Ty, tak já taky, jo?"
Smích.
Š: "Tak to ale dělej!"
Ještě větší smích.
...

Abych Vám to vysvětlila, v pátek jsme byli u babičky popřát jí k narozeninám a s tátou jsme se dostali na téma jeho otcovství. Do toho přišla jeho přítelkyně Š. a když slyšela, o čem se bavíme, vyjela, že si mám teda pospíšit, že jí tikaj biologický hodiny. Smích.

Tak co jako... LOL

5 komentářů:

youlinka řekl(a)...

heh, Kateřina bude mít malý bejby :) můžu bejt teta? I když já to asi s dětma neumim...oni mě maj sice rádi, ale já nikdy nevim, jak s nima jednat...jako s debilem nebo se sobě rovným? heh, takže s nima moc nekomunikuju...děti jsou v úplně jiný dimenzy :-D

Mamba řekl(a)...

Nebude, nestraš, nechci žádný bejby, páč to smrdí, smích :o) Času dost...
BTW já vlastně děti nemám moc ráda, většinou jsou hrozně uřvaný a nevychovaný, hrozná doba :o)

kaača řekl(a)...

já mam spíš strach, že bych to malý prndě nedokázala nějak pořádně vychovat, jinak mi někdy, hihi někdy, přijdou ty capartí supér ;)

Mamba řekl(a)...

kaačí: No, toho se taky bojím, ale budu ho tak cepovat, že bude vzornej až hanba, smích, hlavně aby nebyl jako já :o)

kaača řekl(a)...

no, to si právě myslim, že bude, a proto se moc moc bojim :D povíme si za 10-15 let, jak nám ta výchova de ;)