23. března 2008

Nádivková mánie

Mam pocit, že jsem toho za letošní Velikonoce sežrala víc než za poslední měsíc. LOL.

Nádivka od jedný babičky, divočák se zelím a špekovýma knedlíkama, tři prdele čokolády, nádivka u táty, chlebíčky, chuťovky, buchty, řízky s bramborovým salátem, chipsy, kočičí oči, smích, nádivka u druhý babičky, půl sklenice nakládanejch okurek, bochánek, domácí nádivka.

Asi nesnáším nádivku, smích. Mutr jí dneska taky udělala a já si jí musím dát, protože by se jinak urazila, že její nádivku nechci, smích. Nádivka!

Jsem permanentně přežraná. Už i ráno, když se vzbudím, smích. Jídlo, jídlo, jídlo.

Ještěže už mě zejtra nečeká žádná další rodinná návštěva a zase další nádivka. Už jenom ta svíčková doma a bude konec, smích. Připadám si jako sud. Fakof nádivka.

Příští tejden bude odtučňovací!

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

nádifko. smích

Anonymní řekl(a)...

mambo cejtim s tebou ..i když věci jako špekový knedlíky nebo nádivku můžu rovnou jako nemasožrout vypustit, mam stejně pocit, že už nemam v žaludku ani špetku místa ..čokoládový králíci, brkaše, čokoládový beránci, brkaše, brkaše, brkaše ..uaah

kaača řekl(a)...

he, taky si připadam jako sud, fakt děs, nejhorší je, že ale nemůžu s tim požíráním přestat :-O :-D
a potřebovala bych tak odtučňovací měsíc, jenže já to nevydržim ani den :-D

Mirka řekl(a)...

Mně nádifka chutná..když už je jenom jednou do roka..:D A taky miluju ty mrňavý ničim neplněný, prostě jenom čokoládový, malinkatý vajíčka. Yummy. A mamka tu do mě dneska celej den hustí, ať si dam beránka a zajíčka :D Stejně se podle mě všechny ty svátky a oslavy a podobný věci drží proto, aby se lidi mohli na- a ožrat :D

kaača řekl(a)...

to meg: asi jo :-D hlvmě letos je přestupnej rok, a tak šupeme a chlastáme my, ženy :-D a babička říkala, že se nešupe pomlázkou, ale prej vařečkou :-D

youlinka řekl(a)...

já dneska měla máminu variaci na španělskýho ptáčka a nic jinýho se do mě už nevešlo :)))

Džína řekl(a)...

A já sem nikdy snad nádivku neměla, smích. Ale přežraná sem taky, a ještě teď jdu chálovat, smích. Miluju svátky, to se přežeru dycky nejvíc. :)

A zejtra se vrhnu na tu Milky, co měly tak levný, smích.

Anonymní řekl(a)...

maso nežeru :) ale čokoládu a kočičí oči bych si dala! :D

Tezz řekl(a)...

bleeee jak to muzes jist :D hlavne tu cokoladu :D brrrrr

Cenzanni řekl(a)...

Čemu se tam u vás říká nádivka? Tady u nás je to hmota, kterou se naplní (nadívá) třeba kuře nebo kachna no a pak se to jí. Samotné to moc nemá smysl, ne? :P Ehm, a co jsou ještě prosím brkaše? O:)

Mamba řekl(a)...

Cenzanni: Smích, je to něco podobnýho, ale tohle se upeče jako buchta :o)
http://www.labuznik.com/article.php?ID=101
Tady máš příklad, aby sis to dokázal představit.
A brkaše a je prostě bramborová kaše :o)