22. března 2008

Drama Queen

Jsem paranoidní hysterickej cholerik... Co víc si přát.

Joddie, I love you... Still <3

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

miluju paranoidní hysterický choleriky :)

youlinka řekl(a)...

Kateřina odhaluje svoje pravý já :D

youlinka řekl(a)...

kateřina píše málo...

Mamba řekl(a)...

Žužu: Jak málo? :o)

youlinka řekl(a)...

malo postů

youlinka řekl(a)...

sis v profilu změnila fotku :( bueee

Džína řekl(a)...

Cholerici jsou nejlepčí! :)

Anonymní řekl(a)...

Nikdy jsem nepochopila podstatu těch to dvouvětných článků( možná tří nevím jak je to tu tady )
Nidky nevím co na ně říct,
...
...
A stejnak jsem zase něco řekla!

Mamba řekl(a)...

Žužu: Myslím, že jich je tu víc než dost :o)

Ananas: Asi na tom není co k chápání...

Anonymní řekl(a)...

jeden chytrej psychologickej test mi vyhodnotil, že jsem hypersenzitivní paranoidní cholerik se sklonem k střednětěžkejm depresím ..kdo je víc? :D