26. března 2008

Nedosněnej sen

Hm, takovej... Hledám to správný slovo, smích.... sakra zajímavej sen a já teď nevím, jak to dopadlo, fňuk :o)

Zdálo se mi o *******, smích, cenzura prostě :o)

Proč nejsou sny "To Be Continued"? LOL

8 komentářů:

kaača řekl(a)...

já někdy mam sny, kerý pokračujou, když zas usnu... no ale.. většinou sou to takovy sny, u kterejch o to nestojim :-/

Mamba řekl(a)...

Jenže já musela vstávat :o)

kaača řekl(a)...

nj, tak to je pak to největší zlo, to vstávání, FUJ - ZAKÁZAT!!! :-D

Anonymní řekl(a)...

lol ..jasný no :D ten můj dnešní teda kupodivu skončil ..a hodně zajímavě :D ale "nedosněný sny" jsou dementní ..

Mirka řekl(a)...

Proto nesnášim budíky :/ Brekeke!

Cenzanni řekl(a)...

Nedávno jsem se o sny docela zajímal. Nikdy se mi jich moc nezdálo, ale dočetl jsem se, že jim člověk může tak nějak pomoct. Večer si vyčistit hlavu, před spaním, protože právě ona pak ty sny produkuje. A voilá, od té doby sním jako divý :P Když to jde z hlavy, hlava s tím musí umět něco udělat, no ni? ;)

Anonymní řekl(a)...

protože to bychom pak pořád chrápali xD

Mamba řekl(a)...

cenzanni: Já bych spíš potřebovala, aby se mi jich zdálo míň :o(