11. března 2008

Nic

Tak já nevím... Víkend byl emo, ale zrovna se mi to nechce vyprávět, smích, pondělí bylo pondělí jako každý debilní pondělí a dneska na nás nezbyla polívka a to měla bejt lilková s rajčaty, fňuk :o(

L: "Ten déšť jste přivolaly vy dvě tou svou špatnou náladou! Ráno bylo hezky."
K: "Hezky? Dyť foukal vítr."
Nemám ráda vítr.

L: "Svítilo sluníčko."
J: "Bylo zataženo."
L: "Jo? Tak já asi žiju jinde."
Jo, LOL, zcela. Ta holka je věčně mimo, smích.

Smích, jo a Žužu nerozezná kapříka od verlyby, smích :o)

Já nevím, dneska je divnej den...

Jo a to Vám ještě musím vyprávět, co se mi zdálo, protože to za to stojí, smích.

Takže se mi zdálo, že nám postupně vykrádaj byt. Nevím, kde přišli ke klíčům, a taky nevím, proč to jako nevykradli rovnou celý, ale proč tam ti šmejdi chodili několikrát denně a vždycky si odnesli jenom něco, smích.

No a my s Mutr jsme se těch zlodějů hrozně bály, ale zároveň jsme nechtěly přijít o všechny naše věci, takže jsme je sledovaly a když u nás nebyly, taxme tam šly my a odnášely jsme si pryč svoje věci, smích.

Nejvíc jsem byla naštvaná, když jsme se tam jednou vrátily a oni mi rozebrali počítač! LOL, tak mi ho Mutrus rychle složila a odnesly jsme ho.

Smích, a víc si nepamatuju.

Tohle bych chtěla moc umět složit <3

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ostatně jako jakejkoliv jinej den...
ty máš trauma z tý polívky viď :D

Mamba řekl(a)...

w.w.: Jo, protože jsem se na ni DOST těšila! :o)

Mirka řekl(a)...

Jé, to je roztomilý slůně :) SLožíš mi taky něco? ^^

Džína řekl(a)...

Já mám dneska emostředu, oujé. A jak, prosim tě, chutná ta polivka?
Sloneček roztomilej, třeba místo těch jeřábů slož slůňátka. :)

youlinka řekl(a)...

prej těšila...tos přivolala tim, žes předtím snědla tu čínskou polívku a na chudáka lilečka si zapomněla :(
pche, příště půjdeme demonstrovat - uděláme si transparenty s nápisem: Chceme víc polívky!!! :D

Mamba řekl(a)...

Džíno: Prosimtě a jak to mám vědět, když na nás nezbyla? LOL, Ty seš dneska emomimo, co? :o)

meg: Umím jedině jeřába, smích :o)

Žužu: No, ale fakt těšila, smích, jenom jsem na to chvíli zapomněla, že se na ní těším :o)

kaača řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
kaača řekl(a)...

jééé jůůůů, až budeš to slůňátko umět stvořit, chtěla bych taky jedno, pls pls ;)
.. no a jak chutná ta polivka by mi taky teda zajímalo :-D

Mamba řekl(a)...

kaačí: Na toho slona nemám nervy, LOL :o)