12. března 2008

Na svatého Řehoře žába hubu otevře. (A sežere mi toasty!)

Dnešní dávka ne/zajímavostí:

>> Právě dnes je to 9 let, co ČR vstoupila do NATO. <<
>> Právě dnes by bylo Jacku Kerouacovi 85 let. <<
>> Právě dnes nám odpadl Milan, smích. <<
>> Právě dnes odnesla Žužu svůj noutbůk do servisu. <<
>> A právě dnes mi matka sežrala moje toasty! <<

Do háje, jak já byla vytočená! Co je jí do mejch toastů?! Já kdybych se dotkla jejího jídla, tak už Vám sem nic nenapíšu... Svět je tak nespravedlivej! :o(

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ano, hlavně ten třetí poznatek je velice zajímavý *jokingly*

kaača řekl(a)...

no jako krást toustíky, to bych asi taky viděla rudě!!

Mamba řekl(a)...

kaačí: Já tak taky viděla! :o(

Anonymní řekl(a)...

soucítim s tebou!:(

youlinka řekl(a)...

ty vogo, ja tu nejsem den a jak se to tu změnilo :))))

Mamba řekl(a)...

youlinka: Jak? Nijak, smích, jenom něco přibylo :o)