14. března 2008

O 17 cm lehčí

11 komentářů:

youlinka řekl(a)...

ale moc ti to sluší :)

Mamba řekl(a)...

*BLUSHES*

Anonymní řekl(a)...

schováš si je? *88*

Mamba řekl(a)...

Bž, tyhle asi jo, černý mít už jen tak nebudu :o)

Anonymní řekl(a)...

b-co? :D
já měla jednou černý hrozně moc a vůbec sem nechtěla aby byly černý :D tak sem hned druhej den ráno jela rychle do krámu pro něco, co by to spravilo, oblíkla sem se jako hustej metalista, aby to vypadalo jakože schválně :D a stejně mi nic nezabralo a bylo to furt černý :D jediná barva, která se nechce vymejt je totiž černá, obzvlášť když jí chceš vymejt :D

Anonymní řekl(a)...

kurva překlep :D se nikdy netrefim na W, chtěla sem to dát zpátky a nějak sem to tento :D

Mamba řekl(a)...

Jo, černá je svině :o))

kaača řekl(a)...

no, o tom mi povídejte :D
kdo mi uvidí, pochopí... ;)

Džína řekl(a)...

Já sem svoje první dlouhý vlasy vyhodila do koše a že to bylo nějakejch 30 cm. Fuj, už bych je nechtěla. Džína v dlouhejch vlasech... :D

Mamba řekl(a)...

Džíno, LOL, ukaž fotku - povinně :o)

Džína řekl(a)...

Smích to mi bylo ale jako dvanáct. :D