14. března 2008

Mam divnej nos, smích...

18 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

celá si divná *157*3*

Mamba řekl(a)...

LOL

Anonymní řekl(a)...

Máš dobrý nos. Já jsem na tom mnohem hůř. ,o)

kaača řekl(a)...

podle mně máš taky ok nos ;) hey, odkaď sou ty černý vlásky? 17 cm... chm

Mamba řekl(a)...

Mam ho od dírky ke špičce nahoru, LOL, jsem si vždycky myslela, že mam hezkej nos :o)

kaačí: Měla jsem spodní vlasy podbarvený černou :o)

kaača řekl(a)...

tvoje studie nosu mi mate :-O

.. a teď si jako podholená nebo jak? sem děsně zvědavej tvor :D

Anonymní řekl(a)...

já mám velkej nos a ještě si ho zdobim piercem, aby vyniknul, z toho si nic nedělej, smích

kaača řekl(a)...

no, nos si chci teď taky nechat ozdobit ;)

Mamba řekl(a)...

kaačí: Nené, mam podkovu, takže vzadu krátký - jenom na krk a vepředu dlouhý :o) Hehe a bojíš se?

kaača řekl(a)...

nj, bojim bojim :-O nevím, kam jít a nece se mi samotný, ale odkládam to už dlouho, teď už se pochlapim ;)

Anonymní řekl(a)...

já si to píchala sama, heh..docela v klidu, ale nešla mi propíchnout chrupavka :D

Mamba řekl(a)...

flípka: Na to bych sama neměla :o)

kaačí: Nebolí to, nos nebolí právě díky tý chrupavce, neboj :o) Já bych si taky ještě něco propíchla, ale nevím co, LOL :o)

kaača řekl(a)...

no, pity mi popisovala, jak si to taky píchala sama, to mi stačilo ;) a máš tip, kam s tim jít?

Anonymní řekl(a)...

mambo: já to neplánovala, prostě mi to najednou napadlo a než jsem se nadála, stála jsem před zrcadlem s jehlou v nose :D tak když už jsem si píchala uši a ret.. :)
a ty už si nic nepíchej, takhle si krásná!

Mamba řekl(a)...

kaača: Já byla v Tattoo Umi v Riegrovce, ale Majk třeba chodí do Rituálu u pomníku a Bitr zase k Bártovi do Kollárky :o)

Flíp: Smích, seš číslo :o) A nepíchla bys mi uši?

kaača řekl(a)...

no, díík, já právě jestli by to nešlo zúžit :D
někam zajdu ;)

Anonymní řekl(a)...

mambo: jasně, proč ne, ráda působím lidem bolest :D

Mamba řekl(a)...

flí: A já se ráda nechávám trýznit druhými...