3. dubna 2008

Ani se neptej...

Víte, co mě trápí?

No je toho docela dost, smích.

Jestli, když někomu řeknete: "Ani se mě neptej," jestli tím fakt myslíte, aby se vás na to neptal, nebo v dotyčném chcete pouze vyvolat zvědavost a čekáte, až se vás na to zeptá a vy mu to pěkně mohli naservírovat s pocitem, že je tu někdo, kdo má zájem si ty vaše žblepty poslechnout?

Cha! To čumíš, co? Teď si určitě říkáš: "Ještě, že jsem se zeptal!"

Smích.

No, né... Fakt, to je vážná věc :o)

Páč já si třeba myslím, že když já někomu řeknu, aby se mě neptal, tak to tak fakt myslím. Asi, smích, myslím, že to hodně záleží na mym můdu...

Co myslíte vy. vážení? Myslíte-li vůbec.

Kecy, co... Smích.

7 komentářů:

youlinka řekl(a)...

když řekneš: Ani se neptej...tak se automaticky očekává tvoje pokračování (podle konvence, podle mě), mno a když fakt nechceš, aby se tě někdo na něco ptal, tak spíš řekneš: Neřeš to. Nech to bejt. Nebo tak nak ne?

Anonymní řekl(a)...

jak by řekla meg - it depends ..

kaača řekl(a)...

no podle mně bys měla vědět hlavně ty jako mluvčí, co tim jako myslíš, ne? :D

myška řekl(a)...

no myslim, že když někdo řekne: ani se mě neptej!, tak tim jako kdyby řikal: uplně na hov*o, hrůza děs. takže to automaticky vyvolá asociaci na to, co se teda děje tak hroznýho, takže se ho ten druhej pak hned ptá. ale já to moc nepoužívam, protože vládne to zažitý, že pak někdo vyzvídá, ale já nechci, aby se potom pídil jenom proto, že mu vlastně nic jinýho nezbyde. vynucenej zájem je hnus dnešní doby

Anonymní řekl(a)...

já to řikam buď když si chci začít stěžovat :D nebo když chci aby mi někdo dal pokoj. takže obojí, co si psala.

Džína řekl(a)...

Je rozdíl mezi tím, když říkám "ani se neptej" a mezi tím "ani se neptej". Myslim, že to každej pozná. :D

Mamba řekl(a)...

kaača: LOL, no já samozřejmě vím, co tím myslím, ale by si to myslel stejně i ten druhej, smích :o)

hrusho: Hele, já si nemyslím, že jde jen o "hrozný" věci, smích, podle mě, když někdo řekne "ani se neptej", tak tím akorát provokuje, ať je to hrozný nebo ne, ne? Smích :o)

Nebo já fakt nevím, je to složitý, smích :o)