4. dubna 2008

Mimoň

To si takhle přepisuju poznámky na tu ********, ********* a ******** bohemistiku, sem tam vynechám půl stránky poznámek, sem tam nějaký přepíšu do odstavce o 100 let dřív a tak. Místo ý píšu zásadně jenom á a nechápu, proč mám zase hlad. Smích? Nejsem si jistá.

Abyste byli v obraze, dneska je mezinárodní den proti nášlapným minám. LOL. A nic víc.

Jsem mimoň, asi špatná konstelace hvězd...

Jo a fakt nevím, ale fakt to jako netuším, proč, když si chci fakt hodně strašně hrozně moc půjčit nějakou knížku, zrovna jí v žádnej knihovně nemaj, LOL? Asi taky ne.

Nepředpokládám, že doma máte, stejně jako já je nemám, smích, Kapitoly z dějin české jazykovědné bohemistiky, bž! :o(

Jo a nesnáším dějiny... Čehokoliv. Zlo!

6 komentářů:

Word-slinger řekl(a)...

taky sháním knížky..marně..vyhledávač mi místo odborných knih na fenomenologii nabízí dětská leporela:(

Mamba řekl(a)...

word-slinger: Je to bída :o(

Anonymní řekl(a)...

test bohemistika zlo

youlinka řekl(a)...

kdyz jsem sla naposled do knihovny pro jednu knihu, tak mi ji nejaká čubka vyfoukla před nosem...nesnášim knihovny :))

Mamba řekl(a)...

Já je mám ráda, ale sere mě, jaxou nevybavený, třeba taková vědárna!! :o(

Anonymní řekl(a)...

ještě že nejsou žádný Dějiny všech dějin :D
mam jinou knížku, určitě hezčí, smích, chceš? *88* moje oblíbená *32* :)
žádná knihovna nemá nic z toho, co doopravdy potřebuješ, protože to prostě nemá vůbec, nebo je to zamluví na čtyřicet let dopředu.