15. dubna 2008

Dark Temptation



Já tu reklamu žeru!

Myslím, že si dneska půjdu koupit jednu Milku, Kinder Maxi a nějaký ty Miňonky, páč včera v jedný reklamě říkali, že v síti obchodů Coop (a ten bysme měli mít za barákem) je maj s 25% navíc, LOL, a to už se vyplatí, takže si vezmu hned dvoje, možná troje, protože se dneska musím celej den učit, takže si to vlastně zasloužím, hodně zasloužím, smích.

Jo a přesnídávku bych si taky dala.

A hranolky s tatarkou.

A něco v rosolu.

Uá!

15 komentářů:

youlinka řekl(a)...

libová reklama!! taky chci čokoládovýho chlapa :-D

Anonymní řekl(a)...

hmm, já tu mám teď tu veelkou milku trio, už se na ní chystam :) a hranolky s tatarkou bych si taky dala :) ale nemůžu :/

Mamba řekl(a)...

Žužu: Za chvíli by Ti z něj nic nezbylo, smích :o)

Flípka: Žiš a proč bys nemohla? :o) Milka Trio nic moc...

kaača řekl(a)...

lol, ta reklama je fakt libová :D
já bych taky žrala a žrala, taky se musim učit, ale nemyslim si, že je to jen tim učením, co mi čeká ;)

a milku trio sem ještě neměla, jak je to možný? :(

Anonymní řekl(a)...

no jenže za barákem mam tak akorát chemičku :D ne smích..sakra..rosol yo..hranole yo..ůůů chci domuu k maminceee

Mamba řekl(a)...

Taxem si koupila malou Studentskou pečeť, chipsy a CocaColu Zero a všechno to dneska padne, LOL :o) A teď se jdu konečně učit, sakra! Asi si na něco udělám tahák, LOL :o(

Tezz řekl(a)...

uu-u-uuu mam chut na hranolky

Anonymní řekl(a)...

mambo: jsem nemocná víš..a nemůžu to..teda neměla bych..
mně docela chutná :) ale na studentskou pečeť to nemá :))

Anonymní řekl(a)...

kup mi taky něco :)
mam kvůli vám všem na něco chuť :D
a nic tu neni, takže díky :D

myška řekl(a)...

pečeeeeeeeeeť! naval, LOL :o)

Mirka řekl(a)...

Děte s tou Pečetí už taky někam :D Asi si ji kvůli vám taky někdy koupim. Ale na rosol mě teda nepřesvědčíte..no i když..ty voleee :D

Mamba řekl(a)...

Smích, žrádlo, co, to je pokušení :o)

Tezz: Od Mekáče *32*

Ženo, nic jsem Ti nekoupila, řeklas to pozdě, LOL, navíc už jsem všechno snědla, taková jsem já :o)

A ta Pečeť byla nejlepší, smích :o)

myška řekl(a)...

no ještě si přisaď, to víš! *angry* :D

fairy řekl(a)...

bohemistika ..čokoláda ..áá

Mamba řekl(a)...

Pivo!