11. dubna 2008

Poslušně hlásím

Poslušně hlásím, že po 14 hodinách čistýho času stráveného v práci žiju. Záhy, ale přece.

Co všechno to obnáší zmiňovat nebudu. Možná zejtra. Nebo možná v neděli. A nebo taky nikdy.

Baví mě to. Chvílema. Leze mi to krkem. Chvílema.

Každopádně necítím záda a ruce a nohy a bojím se ráno probudit, protože to bude ještě horší. Nejenom ta bolest. I práce.

Takže práci zdar a myslete na Tetu Mambu. Bůh Vám to oplatí na oplatkách, smích.

Proč se oplatkám říká oplatky? Už abych studovala tu etymologii!

V 6:30 to sem přijdu čeknout a paxi heknout do džobu, LOL.

BTW Mám hrozně hodnou Muminku, udělala mi teplou véču, napustila vanu a udělala sváču na zejtra, juch. Nejsem zas tolik zanedbávaná, jaxem si myslela, smích.

Můj večerníček, Váš nejspíš raníček:


10 komentářů:

Džína řekl(a)...

Ty si ta stěžuj! :D A co že to děláš za džoba, že to tak fyzicky namáhavý?

fairy řekl(a)...

fairy jde zejtra taky do roboty ..to sme dopadly ..

Mamba řekl(a)...

Džíno, doufám, že tohle je džouk. :o(

Anonymní řekl(a)...

hehe..a copak delas Mambi??Ze i svacinu potrebujes... jsou veci tohleto.... =))

Anonymní řekl(a)...

já sem si na tebe náhodou vzpomněla, a řikala sem si ještě, že to nebude takovej běs, jak sis myslela, když mi ještě nepřišla žádná sms stížnost *3*18*

fairy řekl(a)...

to video je docela psycho

kaača řekl(a)...

hoho, hustej hroch ;)

Anonymní řekl(a)...

Mambouši...smííchec jako prase...

Zumba s Pájou řekl(a)...

takovou maminku bych taky chtěla... půjčíš mi ji?:)

Džína řekl(a)...

Se stydím, že vím. Příště radši budu mlčet a dělat, že vím. (PST!)