6. dubna 2008

Já teda rozhodně ne

MM: "Nikdo není dokonalý."
K: "No, neříkej..."
MM: "No, Ty určitě ne!"
...
MM: "Ty budeš tak zocelená pro život!"

Hm, smích, díx, Mutr :o)

Vysvětlivky:
M (v předchozích i v následujících gagách, smích) = Majk
MM = Muminka (to, když je na mě hodná), teď je to Mutr nebo i dokonce Mutrus!

Máte někdo taky tak krutou matku? :o) Smích.

BTW jeden gag z reklamy, co vymyslel někdo hodně bystrej :o)
"Mami, proč je Pavlík tak malý?"
"Protože je ještě malé miminko."
ROFL.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a taky: "a mami, proč to tak hezky voní?" protože vás mám ráda" :D nebo tak ňák :D

kaača řekl(a)...

jj, to je naprosto DEBILNÍ reklama!!
moje maminka mi říká, že nikdy nemůžu bejt chytrá a hezká, když sem jejich :-D

youlinka řekl(a)...

heh...to máte ale hodný maminky...:-D

Anonymní řekl(a)...

smích ta reklama je drsná :D

Anonymní řekl(a)...

mutrus zní strašně jako nějaká nemoc :-D

Džína řekl(a)...

Jo to sem si taky říkala, Mutrus, to můžeš napsat jenom ty. :D

A tu reklamu nesnáším, děsná! Stejně tak jako ta na doktora etkra, jak ten táta peče. To sou otázky dycky, LOL. :D

Mamba řekl(a)...

Dělaj z lidí akorát idioty!

Džína řekl(a)...

Ale na telešoping to nemá. Tam teprve z lidí dělaj blbce.