7. dubna 2008

How to commite suicide in less than 10 seconds?

Do prdele, do prdele, do prdele, do jedný velký prdele... A co jako, vy jako nemluvíte sprostě nebo co jako?

Nenávidím pondělí ještě víc než kdy dřív!

Nenávidím sebe samu za to, jaxem tupá! LOL, je to čím dál tím horší... Já jsem čím dál tím horší. Nebo jsem si nikdy neuvědomila, jaxem hrozná. Taky možnost. Na tom teď nesejde, mojí „hroznost“ to totiž neomlouvá.

Protože...

Není nic lepšího než začít den tím, že svýmu šéfovi napíšete mrtě zpráv (na ICQ) o tom, jakej je to pták, že ani nezaplatí za práci a že neodpovídá na Vaše dotazy atd. Bla bla bla, povedlo se mi to ale moc hezky. Moc, Mambo, moc. Ale až moc!

LOL, jeden velkej LOL do jedný velký prdele. Do tý mý.

Zasloužila bych.

Kua, nepředpokládám, že by mi ještě někdy nabídl nějakej džob. Xakru!

Doporučuju smazat své nadřízené z toho pitomýho ICQ a řešit všechno jen po telefonu. Tohle je typická nevyžádaná rada, na který neni nikdo zvědavej, takže pochopím, když si to nevezmete xrdci.

BTW teď mi nejde se přihlásit na ICQ, smích, nevím, jestli je to globální, ale já to beru jako jasný znamení toho, že už mě šéf nechce nikdy vidět a tím pádem ze mě nebude ta slavná kameramanka! Doprdele...

Hysterickej smích.

A to ještě není všechno!

Za pět dvanáct jsem zjistila, že mi seminář, kde máme psát kurwa těžkej test, začíná už za patnáct minut a ne až za padesát pět, jaxem si myslela, jaxi myslela i moje stupidní hlava... Bž!

Víte co, intuince funguje... Pač jsem si byla fakt jistá, že ta hodina začíná v padesát, ale stejně jsem se na ten rozvrh koukla. Jinak si to nedovedu vysvětlit... Nějakej návrh?

Fak! Sak!

Všechno špatně...

A to nepočítám, jaxem zaperlila na fonetice. A to jsem jenom zopakovala to, co nám řekla ta zatracená úča, a ona mě seřve, že je to blbě, i když nám to ona sama takhle říkala. Ha, problém je ale samozřejmě ve mně, protože kdybych se nad tím alespoň trošku zamyslela, věděla bych, že je to přesně naopak a nikdy bych z úst nevypustila takovouhle zhovadilost!

To je přece jasný, neasi!

Mamba = jeden velkej průser. Ani větší, ani menší.

BTW to ICQ mi stále nejde, smích. Taky Vám nejde? Svou odpovědí můžete změnit mou budoucnost, takže klidně lžete...

Díx a čus buřt, jdu najít provaz nebo mi někdo dejte přes držku, slibuju, že budu držet...

O gagách na jazykovým prosemináři a o tom, jak mi padá jídlo z huby, Vám třeba bude vyprávět Džůlia. Smích.

Ještě jedno BTW. Můj dnešní horoskop, smích.
"Tip na dnešní večer: Všechno už jsou jenom dozvuky dne, ale večer očekávejte, že se ještě jedna vlna přežene. Proto zatím neodvolávejte pohotovost a buďte připraveni opět konat. Nebojte se, stejně všechno zdárně zvládnete."

Smích, já už nechci. Prosím!

A teď si du pustit nějakej hardkóre, není zbytí...

14 komentářů:

youlinka řekl(a)...

Ten kus mufínku, co ti vypadl z držky předčil všechny gegy ze japrf..:-D bylo to úplně úžasný a teď, když ti píšu ten koment, ten se tu chlemtám jak debil...asi jako v krosu :-D

Mamba řekl(a)...

To stupidní ICQ mi furt nejde, sak sak sak! :o(

Žoužo, to nejni ale vůbec xmíchu. Dneškem totiž končí můj život! Můj iluzivní život...

youlinka řekl(a)...

jo, leda až budou sněžit hovna :-D

Mamba řekl(a)...

To jsem asi nepochopila? Smích :o) Dneska už bych se těm hovnům ani nedivila, LOL.

youlinka řekl(a)...

mno myslela jsem to tak, že zase kecáš :)

Mamba řekl(a)...

Zase? Smích. Nemel.

youlinka řekl(a)...

ale jo :-D kecy v kleci a dvakrát a barevně..

Anonymní řekl(a)...

to je uplne nejhorsi vylejvat si vztek na nekom kdo je offline...to nekonci nikdy dobre

Mamba řekl(a)...

Milý Majku, já si na něj nevylejvala vztek, když byl offline, on byl dokonce online a to, co jsem psala, nebylo vůbec adresovaný jemu, prostě jsem si spletla okna. Tečka.

Džína řekl(a)...

Mamba stále offline. No mě sice to stupidní ICQ jde, ale zase nemám na nikoho náladu. OMG

Anonymní řekl(a)...

mě ivkc nejde skoro nikdy. nevim co proti mně poslední dobou má jako. asi ví,ž e sem tvoje žena, smích.

fairy řekl(a)...

mambo, ty průseráři, ty trubo ..soucítim s tebou
btw. to ******** icq mi včera ani předevčírem taky nešlo

Anonymní řekl(a)...

jezis Mambi, co je to za prujem =)))) hehe

Mamba řekl(a)...

Pája: To je průser a ne průjem.