21. dubna 2008

Slovní úloha pro pokročilé

Máte dva lístečky.

Za dva lístečky dostanete na poště dva balíčky.

Jdete na poštu, odevzdáte dva lístečky a dostanete čtyři balíčky.

Jdete tedy domů a čekáte, že ve schránce budou další dva lístečky.

Ve schránce není nic.

Řešení?

Česká pošta!

FAK, SAK, DAK!

13 komentářů:

Džína řekl(a)...

Já si říkala, že by vám tohle Milan asi nezadával. :D

Anonymní řekl(a)...

Jj, to bohužel taky znám.

fairy řekl(a)...

smích xD

myška řekl(a)...

koukam, taky super zkušenosti s ČP, co?:(

Mirka řekl(a)...

A to se těšte, až nám všem začnou chodit ty zapomenutý zásilky od tetiček a strejčků z Ameriky! xD

Mamba řekl(a)...

Hm, chodí nám domů roztrhaný obálky, to, co má přijít, nepřijde, když je něco na poště, dovídáme se to z druhé upomínky a tak, pecka prostě :o( Snad se to jednou změní, né, nedoufám, že služby České pošty budou někdy lepší, zatím jsou jen horší a horší, ale třeba jednou... Jednou už nebudou mít monopol a třeba si budeme moct vybrat, kdo nám bude nosit dopisy :o)

Tezz řekl(a)...

Bud ráda, že nejseš ten, kterej kvůli tobě ty dva přebejvající balíčky nedostane :D

Mamba řekl(a)...

Tezz: LOL, ale oni nebyly pro mě přebejvající, já je čekala, ale taky jsem čekala, že mi nejdřív přijde upozornění. Samozřejmě že kdyby to nebylo pro mě, taxi to nevezmu, neasi , LOL, a myslím, že oni by mi taky nedali něco, kde by nebylo napsaný moje jméno, číst snad ještě uměj, když na to musej studovat střední školu :o)

Tezz řekl(a)...

tywe jasne ze ti to asi nedaj LOL

Mamba řekl(a)...

A třeba bych zrovna dostala něco zajímavýho, LOL :o)

Word-slinger řekl(a)...

Hm..já měla včera ve schránce 2 lístečky a balíček jsem dostala jen jeden - prý se spletli a odeslali ho zpět. A to jsem tam šla výjiměčně včas..:D:D

kaača řekl(a)...

no já o čp ani o jinejch super kurýrních společnostech radši mluvit nebudu, musela bych se rozčilovat a bejt sprostá, to nemá cenu, s tim neudělá nikdo nic..

Anonymní řekl(a)...

věčný téma ..:D nejvíc mě dostává, jak kolikrát ani nezazvoní, aby předali doporučenej dopis a rovnou hodí do schránky lístek a jdi si pro to na poštu ..nebo, že tam třeba nemůžu vyzvednout balík mámě, když tam jdu. ani na její občanku ..fakt mě to fascinuje