21. dubna 2008

Pek

Právě zapejkám jazykovej proseminář a vůbec mi to nevadí, smích.

Myslím, že ani Vám to vadit nebude, smích, bo jo? :o)

BTW F. taky zapejká, smích, ale já z toho narozdíl od ní nemám špatnej pocit, LOL.

6 komentářů:

youlinka řekl(a)...

Ať žijou pekaři :-D

fairy řekl(a)...

mambo :D ty kecko :D no mam trochu no ..hlavně z morfologie :-! ..ale ze zejtřejšího zapejkání mam jenom ten nejlepší pocit (takovej vondřejovskej) :D

Mamba řekl(a)...

Žužu: Smích, stejně si mě do toho zatáhla Ty, LOL :o)

Fairy: LOL, dyť si to říkala, Tys mi lhala? Smích :o)

youlinka řekl(a)...

já jo? dyť si tvrdila, že bys stejně na Plešouna nešla :-D

fairy řekl(a)...

já nikdy nelžu ;):D:P

Mamba řekl(a)...

Žužu: Né, já Ti chtěla psát, že se mi tam nechce a navíc jsem zase nestíhala, smích, a Tys mi do toho napsala, že nejdeš, tak to bylo jasný, smích :o)