19. dubna 2008

Tak trochu zabitá sobota

Slíbila jsem Mutrus, že budu o víkendu vařit, pač má hodně práce do práce, smích, a do školy.

Taxme v pátek nakoupily suroviny. Mimojiné jsme Mambě taky koupily Milku a ještě jednu čokoládu se slonem, co nebyla vůbec dobrá, beze smíchu!

Ve 3/4 na 12 jsem vrthla do kuchyně a matka viděla v jakým jsem stavu, poslala mě spát, smích.

Jsem si šla na chvilku zdřímnou, viď, a najednou koukám, že už je tma, smích. Zabili sobotu, tak je prostě tma, no, smích.

Jó, zejtra dopoledne už snad budu střízlivá, smích.

BTW Žužu, škoda, žes tu nebyla, byla to grandiózní pařba.

No, já se jdu naobědvat, když už jsem si to aténský kuře upekla, LOL. Jó, Mamba je výborná kuchařka, když chce, smích.

To je ale dneska krásně!

Jo a ještě jedno BTW. Doufám, že Tě tam, Terezko, zase brzo potkám.

7 komentářů:

Džína řekl(a)...

Neříkala si, že Mutrus používáš, jen když jsi naštvaná? :D Oujé a oběd takhle pozdě, to seš sakra lepší než já! :D

Mamba řekl(a)...

Smích, jo? Já nevím, já jí tak říkám furt, smích, i když ona protestuje :o)

Džína řekl(a)...

A ani nevíš co říkáš, nebo spíš co píšeš, smích. Radši ji říkej Muti, to je milejší. :)

Anonymní řekl(a)...

krucinál, zabili sobotu. parchanti!!!
mně se líbí to tvý Muminka ;) :D

Anonymní řekl(a)...

terezce jsem naordinovala kalby s náma, takže se nebooj :)
smích, občas ty kódy pro ověření hesla jsou fakt vtipný :D

fairy řekl(a)...

mojí sobotu taky zabili :D
za celej den jsem nevylezla z postele a nehnula se od icq.
jinak snad do středy na milana vystřízlivíš :D

Tezz řekl(a)...

no!!! mne teda sobotu nezabili... ja uz v 11 dopoledne jela nakoupit :( a pak uz vubec nevim... :D takze vlastne mi ji taky zabili... a nedele je taky zabita... a ja zase celej vikend nic neudelala...

Jooo, ja taky doufam, ze se tam brzo potkam! :D