20. dubna 2008

Půl a půl

LOL, teď jsem si vzpomněla, že jsem si v sobotu ráno při odchodu z J&H zapnula levou část mikiny s pravou bundy, smích, vypadalo to fakt vtipně a Ondřej se z toho mohl počůrat smíchy, ostatně kdyby mi to neřekl, asi bych si toho všimla až doma, smích, no a co jako?! Se stává v takovejch stavech, smích :o)

Musím zkusit, jestli mi to půjde i zastřízliva, smích.

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ou jé XD
( Vím se bohužel nezmůžu, nemoc ovládá moje hlasivky )

Mirka řekl(a)...

lol Tak to vážně mohlo vypadat zajímavě :D Neni foto? :P

myška řekl(a)...

doufam že nemluvíš o tom, o kterym si myslim, že mluvíš, LOL!

JH, největší "zlo" :)

Mamba řekl(a)...

Meg: Foto není, smích :o)

hrusho: Ehm, LOL, znám minimálně 5 Ondřejů a Ty? Smích :o)

fairy řekl(a)...

lol :D dobře ty

Anonymní řekl(a)...

já to tak dělam, za střízliva teda :D a nikdy mi to nejde.
možná máš za nestřízliva větší sílu, tak to de :D

Tezz řekl(a)...

jo, morf si je zapina i za strizliva ... :D

kaača řekl(a)...

nj, taky se mi to už stalo, zastřízliva myslim, pak sem se moc divila, co s tim zipem, kerej mi na jednej straně přebejvá :-O

Anonymní řekl(a)...

jj, taky už se mi to povedlo v opilství :D ostatně - furt lepší než si třeba poblejt hadry :D

myška řekl(a)...

Znam jich taky minimálně 5, ale jen jednoho, co chodí do JH!:D a to fest:D lol.. MG?:D

Mamba řekl(a)...

hrusho: I kdyby to byl ten samej Ondřej, tak to zaprvné nemusíme řešit tady a zadruhé proč doufáš, že nemluvím zrovna o tom, o kterým si myslíš, že mluvím? LOL

myška řekl(a)...

:D no tak nic.. máš pravdu, nebudem to řešit, LOL