10. dubna 2008

Uf

Se šéfem to nakonec dopadlo dobře. Možná to ani není takovej pták, jaxi myslím, smích. Ostatně se o tom budu moct přesvědčit už zítra a pozejtří a popozejtří. Dvanáct hodin denně tři dny v kuse, no a co víc si přát? Nic.

Chcíp.

Možná, že to přežiju, a když to přežiju, tak dám vědět. Slibuju.

Štve mě, že zrovna když tu Žužu zůstává, budu celej víkend lítat s kamerou v pětistupňovým mrazu, žůžo, Žužu, mrzí mě to. Moc. Promiň, ale ty prachy fakt potřebuju, tu sais. Snad aspoň ten pátek večer nám vyjde...

BTW ty voči tam furt mám, smích, ale myla jsem se! :o)

6 komentářů:

Džína řekl(a)...

Šmarjá, o víkendu má být taková kosa? Bože bžé! A co nebo koho bude Mamba točiti?

youlinka řekl(a)...

checht, rozumim ti, to je jasný...v pátek bysme ale mohli třeba do čajky bo tak, páč na nějaký velký kalení se necejtim, páč mě moc bolí v krku :(

youlinka řekl(a)...

bo v Besedě myslim dávaj občana havla, tak bysme mohli jít :)

Mamba řekl(a)...

Žužu: Ta čajka je dobrej nápad, myslím, že po těch min. 10 hodinách v práci nebudu ničeho jinýho schopná :o)

kaača řekl(a)...

a co paní mamba teda pracuje kameruje?

myška řekl(a)...

Káťa se vylejt..:) LOL