10. dubna 2008

Bž!

LOL, já nevim, proč do tý školy chodim. Jako ve čtvrtek, smích. Nebaví mě bejt kreativní, když musím bejt kreativní. Bž! Takže nebudu, jsem se jako rozhodla. Nikdo mě nedonutí!

Ha, Hinny je ztracená a nevidí to! A přitom to potřebuje!

A čumí mi přes rameno!

A tohle prej vidí. Smích.

Koukám, že Žužu je taky trochu ztracená. (Nebuzeruj, ženo! Bo bude rozvod a voškubu Tě jako kuře.)

"Peníze: Na propadání panice je dost času, věci teď ustrnuly na mrtvém bodě." Hm, kéž by, kariéra prodavačky za kamerou je mi nejspíš předurčena. Smích.

Ježišikriste! Mě to teda děsí... Je toho víc, co mě děsí.

Netěšim se na na zejtra ani na víkend, taky se netěším na pondělí a na středu, achjo.

Nemam chuť nic dělat, ale je toho tolik, co bych udělat měla... První krok bude následovat posléze. Se skousnutýma zubama.

I will do it!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

já se zase netěšim na úterý a na následující hodinu :D

Mamba řekl(a)...

Proč? Dyť tam bude tělocvikář, ne? :o)

kaača řekl(a)...

nj, je toho teď všeobecně nějak moc k udělání a všeobecně se nikomu nic nechce, to sem jako vypozorovala..

myška řekl(a)...

Snad nebude tak zle..:) co ostatní dny? to už je to v pohodě? ;)