20. května 2008

Nevím jak Vy, smích, ale já když jsem sama doma, taxi sama pro sebe povídám nebo taky se sebou...

Takovej můj dialog se mnou mě fakt dokáže rozesmát. Smích. To jsem pak najednou tři lidi. Dva se baví a třetí se směje, smích.

Nejhorší je, když se mi to stane na ulici a někdo si toho všimne.

Fakt bžunda.

Hjé, nikdy jsem si nevšimla, že můžu vypustit nadpis, smích, to je taky bžunda. Já stejně nevěděla, jak to nazvat.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

škoda, že nejde vypustit nadpis taky na blogu.cz ..btw. chci slyšet nějakej tvůj autodialog :D

Mamba řekl(a)...

Bohužel si je nenahrávám, smích :o)

Anonymní řekl(a)...

tak začni :D pro pobavení tvých věrných čtenářů :))

Mamba řekl(a)...

Je-li jich více než 100, ráda je pobavím, smích :o)

Džína řekl(a)...

LOL, Mamba tři v jednom. Jo nahraj si to. Určitě nás je víc jak stovka, obzvláště, jestli jsou všichni roztrojený. :D

Tezz řekl(a)...

smich... nevim co ti na to mam napsat, ale neco desne chci napsat :D :D :D tak to pisu :D

misha řekl(a)...

přesně!!! tohle se mi stává velice často :D a nejčastěji když sedím na záchodě, smích.. a pak si to uvědomim, že se bavím sama se sebou a musím se smát yako.. hehe :)

Anonymní řekl(a)...

lol, prej roztrojený :D já jsem aspoň rozšestěná :D

kocovina řekl(a)...

roztrojená osobnost,chich...když je člověk sám doma, dělá takový divný věci. zkoušela sem chodit nahá, k tomu mě inspirovali Přátelé, ale nějak to nepřineslo uspokojení..