19. května 2008

22:22

Je 22:22 a já se rozhodla, že Vám zrovna v tenhle čas něco sdělím.

Jen ještě nevím co.

Třeba že rozdíl mezi jedna a dva je větší, než by se mohlo na první pohled zdát.

...

Kolonka věčně nevysvětlitelných záhad:
Proč je pondělí pořád stejným pondělím, i když je volný?

Netřeba hledat odpověď, jen pochopení.

7 komentářů:

IMAGINE řekl(a)...

ale 22:22 je úžasnej čas k tomu, aby člověk něco sdělil :o) miluju dvojky :o)

Mamba řekl(a)...

imagine: A já je právě nemám ráda :o)

kaača řekl(a)...

kámoška dycky, když je takhle stejnej čas, říká: něco si přej..
ale to jen tak, že mi to napadlo, když sem to viděla..
a pochopení mam, bohužel..

Džína řekl(a)...

Já mám na takovýhle časy štěstí. Většinou, když se podívám na hodiny, tak to mám krásně zdvojený! :)
(Já mám všechno zdvojený už od narození, smích.)

Mirka řekl(a)...

Protože sem se dneska, místo toho abych šla do školy, učila doma.. :D

youlinka řekl(a)...

pondělí je prostě pondělí...furt debilní i kdyby se já nevim co stalo...:-)

Anonymní řekl(a)...

a jakej je teprv rozdíl mezi 1 a 0 ..