11. června 2008

42

Občas se stávaj věci, co fakt nečekáte. Třeba že napíšete ten zpropadanej test z tý zpropadený morfologie, o kterým jste se ani neodvažovali doufat, že by mohl vyjít, na 42 bodů a zrovna 42 bodů je minimum pro získání.

"První patro, dveře se otvírají, dveře se zavírají, třetí patro, dveře se otvírají, dveře se zavírají." Chtěla bych ten "zpovědní" výtah jako měla zrzka. Výtah pro nejvyšší nouzi.

Jak by řekla You, bylo to "vo prdel", ale ne vo tu mojí, to už by totiž určo neprošlo, protože to bych musela dělat aspoň ty pitomý dřepy, ale ani k těm nejsem schopna se dokopat, ostatně jako k čemukoliv jinýmu, co se zdá býti nezbytným, SAK!

Taxem za odměnu opět navštívila Rossmana, vypůjčila si další komiks a ještě potkala R., což bylo více než příjemné.

"Ty totiž víš a vnímáš věci, které jiní přehlížejí."

BTW dneska jsem se teda koukala, nedalo mi to, a neměla jsem to dělat, protože to stejně nedopadlo dobře, takže ještěže jsem se nenechala zlanařit do tý hospy...

Jo a mám nový slonisko, jmenuje se Rap, je ze zoo a na konci chobůtku má růžovou zásuvku jako prasátko, takže je to možná prasoslon. U mě mu bude líp, budu dělat, že je to jenom slon.

4 komentáře:

Cenzanni řekl(a)...

Kdyby ses pustila do kliků, jak jsem k tomu všechny srdečně lákal a nabádal (a taky jich poslední dobou sám moc neudělal, no jo, po maturitě... :), tak to mohlo být o namakaná prsa :D

youlinka řekl(a)...

heh, tys zas byla u Rossmana? sis neco v ty Olympii vybrala v letacku, co :-D

Anonymní řekl(a)...

slonidlo :D :D

kaača řekl(a)...

mambí, vyfoť nám prasoslůně, sííím ;)