10. června 2008

73304-23-4153-6-96-8

Nevyvedenej test, taky test. Bohužel.

Nevyvedenej výlet, taky výlet. Bohužel.

Nohy mě bolí a oči svědí. Jsem nafouknutá jako gymnastickej míč a jídlo už nemůžu ani cejtit. Jsem bez chutě. Jen žížním.
Ať žije Rennie!

Jsem protivně znuděná a netečná. Jsem, nebo taky nejsem vůbec. Skoro, nebo úplně.

Jediné zalíbení nacházím v komixech.

Preacher. Persepolis. Rodinný ústav. Sin City. Garfield. Hana&Hana.
The Number 73304-23-4153-6-96-8. Měsíčník CREW.

Nemá to konce... Nic.

4 komentáře:

youlinka řekl(a)...

jak nevyvedenej...dyt to máš!!!!

Mamba řekl(a)...

You, včera jsem to ještě nevěděla, neasi, smích, dyť to víš, že jsem to nevěděla, LOL, až dneska, LOL, a stejně tomu nevěřím! Smích, to se nedá :o)

youlinka řekl(a)...

tak se tam bez juknout, abys byla klidna :-)

Mamba řekl(a)...

Byla jsem tam, ještě než jsem si Tě přečetla, checht, neuvěřitelné :o)