17. června 2008

7

Nevím, jak mám začít.

Je to fakt komický.

Spletla jsem si směny v práci, směny na příští týden se směnama na tenhle týden. Asi si dokážete představit, jak to dopadlo.

Koupila jsem si čerstvý rohlíky a zase jela domů. V 7 ráno, v 7.

Musela jsem se sama sobě v autobuse smát. Ostatně vedoucí směny jsem taky pobavila.

A nejenom ji.


Creep (radio edit) - Radiohead


Recommended:
Craig Thompson - Pod dekou
Alison Bechdel - Rodinný ústav
Marjane Satrapi - Persepolis

Zejtra, jó, zejtra bude líp.

4 komentáře:

Džína řekl(a)...

Ty seš pako, smích. Ale já sem dneska šla do práce taky zbytečně. Bžéx!

Zumba s Pájou řekl(a)...

aspoň si můžeš říct, že jsi aspoň neprospala celej den (teda jestli si to potom nešla znovu zalomit):)

Anonymní řekl(a)...

mambo, ty trubo :D:D
btw. tuhle písničku milujuu

Mamba řekl(a)...

Hech, spát jsem šla až odpoledne, pač jsem byla hrozně nabuzená, LOL...