16. června 2008

Už 3 hodiny se chystám do vany, ale jelikož se nemůžu rozhodnout, co si tam vezmu na čtení, tak tady furt dřepím a přemejšlím, co kloudnýho bych Vám teda sdělila, ale jako by to bylo boží přání, nic mě nenapadá...

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Co třeba Mr. Fulghum?! To mi přijde na krátké počtení jako ideální věc... ;-)

Mamba řekl(a)...

Jenže... Toho už mám přelouskanýho celýho a Třetí přání zrovna není kniha vhodná do vany :o)

Anonymní řekl(a)...

Já bych to viděl třeba na "Už hořela, když jsem si do ní lehal" Já už to mám taky přečtený kolem dokola... Ale občas se k některé z těch povídek rád vrátím... ("Sépie, sépie!!")
;-)
P.S: Zkus třeba pána prstenů... :-D

Mamba řekl(a)...

Hmm, Hobit mě třeba bavil, ale Pán prstenů ne, asi jsem měla tenkrát plnou hlavu toho filmu...

Anonymní řekl(a)...

přečti si snídani u tiffanyho od capoteho ..

Mamba řekl(a)...

Od Capota jsem četla jeden počin a líbilo se mi to :o) Fairy, nejde o to, že nemám co číst, můj pokoj je zavalenej knížka, jen si prostě nemůžu vybrat :o)

Anonymní řekl(a)...

Water for Elephants!!! Bezpodmínečně a nutně. Čím víc stránek mám přečtených, tím víc o ní všude vykládám. Pomalu i cizím lidem na ulici :) Takže - rozšířit knihovničku, tahle stojí za to.
lucije

Mamba řekl(a)...

Lucije: Ať koukám, jak koukám, v žádné knihovně jí u nás v Plzni nemají :o( To je v angličtině, předpokládám, že? :o)

Anonymní řekl(a)...

jj, bohužel zatím jen anglicky, ale kamarád už pracuje na překladu, dodám, je-li zájem :)
lucije

Mamba řekl(a)...

Lucije: Určo bych měla, už ten název, sloni, to mě láká :o)

Džína řekl(a)...

Vem si do vany komix! :)

Anonymní řekl(a)...

mambuš, můj taky :D:D a to jsem si jich ještě asi 15 půjčila v knihovně ..fakt nevim, co dřív :D mam rozečtený 3 knížky najednou :D

Anonymní řekl(a)...

to mamba : doporučuju "Jak chtěl krtek vědět, kdo se mu vykakal na hlavu".. Je to skvělé drama a nestihne ti vychladnout voda..

to Joe : Ta vana už hořela, když sis do ní lehal ?

Mamba řekl(a)...

Jens: Znám, to už je docela stará záležitost :o)