9. června 2008

Abych nezapomněla...

...v sobotu začalo Euro 2008, LOL, no a co jako, že jo?

[Skrýn by Mutrus, pač já byla Jinde. Mohla to udělat líp, co, smích.]

BTW, nuda...
BTW, aspoň jsme vyhráli...
BTW, né, já na to nekoukala, jenom na ten gól...
BTW, LOL!

10 komentářů:

Cenzanni řekl(a)...

No a co jako? No a co jako?! To nemůžeš myslet vážně! Že ne? Řekni, že ne :)

Mamba řekl(a)...

Myslím, a co jako?

Anonymní řekl(a)...

fotbal ..a co jako? :D pch :D

Markus řekl(a)...

No jo, ženský a ten jejich fotbal. Běžte radši do kina na Sex ve měste;)))

Mamba řekl(a)...

Takovej trhák to zas není, abych na to musela do kina, smích :o)

Markus řekl(a)...

já žasnu, žena dává přednost fotbalu před sexem (ve městě) :)

Anonymní řekl(a)...

oprava ..včera jsem koukala na řecko-švédsko a zjistila jsem, že mě to baví ..lol :D

Mamba řekl(a)...

Mno, já se dneska taky možná budu koukat, LOL :o)

Cenzanni řekl(a)...

Šikulky :)

Mamba řekl(a)...

Hmmm, ale fotbalisti nebyli moc šikulky :o)