31. července 2008

Dopis

LOL. Víte, co je moc? Když se Vám něco zdá a ještě v tom snu se Vám zdá, že o tom musíte napsat na blog.

Byla jsem pátá z osmdesáti v závodech na skateboardu, na kterým jsem v životě nejela, ale to není ono, smích, ale pochlubit jsem se musela a ne že ne.

Posílala jsem dopis do Ruska... Otázkou je, proč zrovna do Ruska, leč nechme ji otevřenou. Smích. ...a dopis se mi za dva dny vrátil s oznámením, že je to napodobenina Puškinova Evžena Oněgina a že si to mám opravit, že mě jinak můžou žalovat, že, že že...

Takže bacha, v Rusku všechno čekujou.

Ale toho, že u dopisu bylo přiložený psaníčko s koksem, si nikdo nevšiml!

Smích.
Smíchu kýbl.

Jo a kdybyste mě dneska náhodou hledali jako že asi ne, taxem s K. na koupáku v Roky, čuss. Celej den a ne že ne!

A nebo taky ne...

8 komentářů:

kaača řekl(a)...

lol; by mi zajímalo, jak by ti tendle sen vyložila Trelawneyová :D

Mamba řekl(a)...

Jako velkýho černýho psa, smích :o)

kaača řekl(a)...

neeee!! to se nesmí stát!!

:D

Mamba řekl(a)...

Stalo se :o)

Tezz řekl(a)...

PMSL !!!! tak to me nekdy musis naucit jezdit na skejtu :D a psalas aspon azbukou? :D

myška řekl(a)...

ve snu se ti zdálo, že sníš, a to něco, co se ti během toho snu zdálo ve snu, musíš napsat na blog? no LOL :o)

Jo, tam je to fajn(né v Rusku, na tom koupáku)

Anonymní řekl(a)...

si závislá (a né že né) :D
(myslim na blogu, ne na tom koksu :D

Džína řekl(a)...

Já si říkám, že mám občas úchylný sny. :D Ale Mambu závodnici na skejtu bych chtěla vidět, smích. V jedný ruce skejt, v druhý dopis do Ruska s koksem! :D