1. srpna 2008

Velkej tlustej chlap

Dala jsem si k obědu dva toasty a pivo rovnou z flašky...

Libovka a ne že ne.

Asi bych měla přestat říkat "a ne že ne" a ne že ne, smích.

... a připadám si jako velkej tlustej chlap.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vypadam snad jako had? :D :D :D

Anonymní řekl(a)...

velkej tlustej chlap jsem ja, a ne, ze ne :-D

Anonymní řekl(a)...

a já mam zase nový trenky! :D

Džína řekl(a)...

Pivní pupek je náhodou sexy! :D

Tezz řekl(a)...

a paxes nehorázně ............... vid? :D

misha řekl(a)...

já teda jako nevim jo, ale pivní pupek mi moc sexy nepřijde, džíno :D ještě takovej pupíček macíček,ale pod pojmem pivní pupek se mi vybaví náš otec jak v 8 měsíci těhotenství

Markus řekl(a)...

a přiznej si, že ti potom bylo kráásně a aspoň jednou sis krkla:)

Anonymní řekl(a)...

kup si trenky jako my sušický xD

Mamba řekl(a)...

Já krkám furt, s tím nemám problém, smích :o)