29. října 2008

Šedivý

Lálala, mně ta změna času prostě nesedí. Dneska jsem pro změnu posunutá o hodinu vzad. Cvíko necvíko, oběd je oběd.

Ať už to neni šedivý. Pořád je to šedivý a když to není šedivý, tak je to fialový a pak černý. Musí to bejt modrý, aby se mnou byla řeč.

Sakra, chci si povídat.

Všechno mě to hrozně dojímá. Nebe, noční cestování, divadlo, Havlíček, co ve skutečnosti nemá vlasy a nenosí brejle, Rory, Roryino tričko s nápisem Rory's going to Yale... Džordži!

Ať je aspoň kousek modrej, protože jedině tam mi modrá nevadí. Podobně jako mi jinde vadí kurzíva/kurziva/kursiva, jak chcete.

3 komentáře:

youlinka řekl(a)...

jo, dneska je to hodně šedivý, prostě fuj...tak si pusť optimistickou hudbu a bude líp :-)

Mamba řekl(a)...

Přesně naopak, k šedivýmu všemu, šedivá muzika, "lálala"...

Džína řekl(a)...

Mám šedivej čas právě teď. Říkám, že k nám do Boule než něco přijde. I ta šeď ze západu teď...