26. října 2008

Hm.

Proč nejít do práce o hodinu dřív? Protože si nepřeřídit hodinky!

Džízs, za dnešní výkon bych si zasloužila metalově metalovej metál. Jo, přišlo mi divný, že je v půl sedmý taková tma a že hodiny v trolejbusu ukazujou o hodinu míň než ty moje, lálala.

Taxem si navíc vyskládala chleby a co jako, viď, Džordži, taky si mohl ráno něco říct. Mutrus si toho sice všimla, že vstávám nějak brzo, ale pro jistotu nic neřekla a nechala mě směle odjet do práce, díky, mami.

Smích.

P.S.: Ten správnej apostrof se dělá levým Altem a čísly 039 na numerický klávesnici. Už žádný falešný apostrofy, yahoo! :-)

7 komentářů:

kaača řekl(a)...

no a to pečivo dává co? já z něj byla dycky mimo :D

Henselt řekl(a)...

Na to mám jedinou radu: do práce nechodit vůbec :-D

Anonymní řekl(a)...

A nepiš o mě jako o mutrus 8-(((

Word-slinger řekl(a)...

ou to by mě asi bolelo:D:D

Tezz řekl(a)...

dobrý... pokaždý to někdo z mejch známejch odnese... tentokrát ty :D tak si dej bacha, až se to zase bude měnit na letní :D

Anonymní řekl(a)...

a co teprve o dve hodiny, kdyz si pretocis mobila, a on se Ti chytre posune jeste o dalsi =))

kaača řekl(a)...

tak mi napadá, já nemam numerickou klávesnici, můžu mít jen falešnej apostrof :D