22. října 2008

Hech

Tak referát byl výborně připravenej, hech, přišlo mi, že jsem ho dost odbyla, každopádně jsem ho pěkně odkoktala na třesoucích se kolenou, hech hech. A to chci bejt úča? Hech!

8 komentářů:

Henselt řekl(a)...

Fakt učitelka?? To bych do tebe neřekl :-) Nee budu ti držet palce :-)

Mamba řekl(a)...

Já nevim, viď, třeba jo, třeba ne, to se uvidí, až budu mít titul v ruce :-)

Henselt řekl(a)...

Ale je to hezký... Já chci být zase politik nebo diplomat, ale asi na to mám moc dobrý známky... Byla by mě tam škoda :-)

Anonymní řekl(a)...

já vim jak ti je :D já se svym vystupovánim si můžu titul tak zarámovat a pověsit na zeď, protože pochybuju, že bych zkrotila tu zvěř ve školních lavicích, ještě přitom, jaký to jsou teď hovada :D

subaudition řekl(a)...

a co bys učila? čj a ..?

Mamba řekl(a)...

ČJ a FJ :-)

Tezz řekl(a)...

Neboj :))) ono to časem opadne :)) Já už to po těch X letech (a roce a půl učení angliny) nějak nemam :))

Džína řekl(a)...

Budeš roztomile se třesoucí učitelka! :)