20. října 2008

Referát

No ne že by mě to připravování referátu na zejtřejší lexikologii nějak zvlášť bavilo... Shít. Už jsem to mohla mít dávno hotový, lálala, klasika a ne že ne.

Pořád dumám nad tím, proč kaštanová na mý hlavě vypadá jako černá a proč je teda tadyten kaštan na mym stole prostě typicky hnědej... Ehm, kde asi soudruzi z NDR udělali chybu?

A proč krajský volby vyhráli Oranžoví, když oranžovou nemam ráda, no fakt nevim proč, ale prostě nemam, a má tak blízko k červený a k těm Červenejm... Protože si každej hledí jenom svý vlastní peněženky a stát jako celek vem čert?

Vážení, bojím se, jak tohle všechno dopadne.

I ten hloupej referát.

Já se jako většinou aktuálních společenských témat nedotýkám, to asi jenom pro dnešek nebo cože. Nejsem žádnej žurnalista.

4 komentáře:

Henselt řekl(a)...

Nechtěla jsi přestat psát to "a ne že ne" ?? Oranžová je docela dobrá, jen na mapě krajů ČR se mi vůbec nelíbí :-( A jinak přeju ať to s tim referátem nějak dopadne...

Mamba řekl(a)...

Fakt jo? Si nějak nepamatuju, tyjo, smích :-)

youlinka řekl(a)...

tak já se na ten tvůj referát asi příjdu podívat :-)

Anonymní řekl(a)...

já mam oranžovou ráda :) ale jak na čem :D