5. listopadu 2008

Těžký počty

Se ztrátou dat ze starého blogu jsem přišla i o kus mých zápisků. Jo, mrzí mě to, lidi jsou svině.

Vzpomněla jsem si na jednu básničku.

Dva litry denně,
tak akorát...

Dva litry lásky,
co víc si přát?

Dneska bych ty dva litry zaměnila za patnáct minut. Bůhví jaxe vlastně odměřujou dva litry lásky. Aspoň že mam ty jabka.

7 komentářů:

Jirka* řekl(a)...

Jabka taky nejsou k zahození :-)

a jestli ti můžu udělat aspoň malou radost, zkus tohle:
http://web.archive.org/web/*/http://mamba.blog.cz

Mamba řekl(a)...

Ty bláho, díky, Jirko, sice tam není všechno, ale alespoň něco, paráda :-)

Anonymní řekl(a)...

Ohm
Kdysi nechávali lidé svoji minulost,aby se ztratila ve městech nebo v krajině.Ted umírá na webu.To mě googl nebere!
Jak se měří láska?To je jednoduchý!Stačí když nalejš své pocity do skleněného válce a budeš pozorovat tzv.Brownův pohyb.Jestli se tam nic nehýbe tak je to jasný.
Psáno ve spolupráci s červeným vínem.

Zumba s Pájou řekl(a)...

mamba: na litry to asi nezměříš:((
anonym: zajímavý postup... že zdravím společníka...

Unknown řekl(a)...

ahoj:) myslíš,že bys někde vyhrabala takový ty noviny s perličkama tvých učitelů a spolužáků? dost jsem se u toho tenkrát nasmála:)

Cenzanni řekl(a)...

Taky mě zrušili, šmejdi. Ale ani se jim nedivím, po mém posledním mailu :) A láska se měří směšovacím kalorimetrem - hodíš tam ty dva (ehm, většinou dva) no a pak akorát měříš výslednou teplotu a průměruješ podle kapacity. Lasest :)

kaača řekl(a)...

cenzanni: obávam se, že je v tomdle procesu ještě něco o spalování vzorků (ne kalorií) :D