20. listopadu 2008

Víc než chleba

M: "Uá, teď jsem si na něco vzpomněl... Víš, co jsem dlouho neměl?!"
K: "Ne?"
M: "Chleba s máslem, horčicí a vajíčkem!"
K: "Cože?"
(Dovolila jsem si vynechat pasáž, kdy mi Majk popisoval, jaxe to jako vlastně dělá, smích.)
M: "No... To si musim napsat do poznámek!" (Do poznámek v mobilu, který si prostě stejně nečte, žejo.)
K: "Napiš si taky, že máš přítelkyni."
M: "Neboj, na to se nedá zapomenout."

Aspoň něčím si můžu bejt jistá, smích. Jsem holt nezapomenutelná. Víc než chleba, a to je co říct, protože otázkou je, kdo by vlastně dokázal zapomenout na chleba?

4 komentáře:

Tezz řekl(a)...

Jo, otázka fakt je, jak by mohl zapomenout na chleba, když to je jídlo žejo a jíst se musí :D
No holt seš mu přednější než chleba. Toho si važ! Moc chlapů nemá na vyšší pozici ženskou než jídlo...

Cenzanni řekl(a)...

Vzpomněl jsem si na Kocoura: Na mě přece nemůžete zapomenout! :D crodist

Džína řekl(a)...

Mamba vs. chleba. :)

Zumba s Pájou řekl(a)...

nejen chlebem je člověk živ:D