19. listopadu 2008

Zase

Nic.
Už mě to zase všechno přešlo.
Už zase nemam co říct.
Respektive nic, co bych tu chtěla ventilovat.
Blbý no.



BTW nemam ráda blogy, kde je video za videem, hech.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ohm
To je zvláštní.Tebe nenapadá nic a já mám tenhle měsíc přetlak.Asi se to přesunulo smrem ke mě.Za měsíc se to zase třeba vrátí k tobě.A tak pořád dokola

Anonymní řekl(a)...

ohm
Napiš něco o Padoucnici.Mě teď leží dva díly doma(1 a 2).Porovnáme pak své dojmy.

Mamba řekl(a)...

Já na ty recenze moc nejsem :-)

Anonymní řekl(a)...

ohm
to byl jen momentální nápad.Jako že jsem ti nadhodil :-)
Nejsi ty trochu zatížená na Francii Mambo?

Mamba řekl(a)...

Ohme, já tak trošku studuju francouzštinu :-)

Anonymní řekl(a)...

Ohm
Pak jsem tedy dopustil malého faux pas :-)