6. prosince 2008

Jedině s nadšením

Takže zejtra:

> džob
> výpisky z časopiseckého článku na Lexikologii, lexikografii a tvoření slov ("O jednom typu univerbizovaných pojmenování míst na -ák" nebo snad "Nová česká oikonyma typu Chodovec City, Barrandov Hills, Nové Měcholupy... a Šmoulov"?)
> dát dohromady poznámky ze seminářů z lexikologie
> vytisknout si poznámky z přednášek a ze seminářů z lexikologie
> učit se lexikologii (V úterý mě čeká test, co potřebuju dát na plnej počet bodů, hmm, aha.)

Neni už tý lexikologie dost? Džízs.

> napsat text o mém oblíbeném filmu o 200 slovech na angličtinu (Kdo z angličtinářů mi to zkontroluje? Respect, Fairy?)
> dodělat webovky na Informační technologie ve výuce

Najs!

> jít na jógu (I když pochybuju, že na to budu mít čas a náladu, zpajdyvepř!)

Takže... Máte někdo lepší plány na neděli? Pochybuju!

Uá, Milka Triolade k Mikuláši, ňaňaňaňaňam! Jó a Džůlija mi přiveze vejslužku se severskym cukrovím! XD

5 komentářů:

Džína řekl(a)...

Kdyby si to náhodou nevěděla, tak neděle je od slova nedělat. A jako nic nedělat! :D

Mamba řekl(a)...

Tak já budu dělat, že nic nedělam! XD

Džína řekl(a)...

Když budeš dělat, že nic neděláš, tak stejně budeš dělat i to nicnedělání! :D

Mirka řekl(a)...

A na mě si zapomněla.. :( Pff..

Smích, ověřovací slovo: Ouginess! :D

Anonymní řekl(a)...

znám tyhle nedělé pokurvené "děláním" :-( moje teď nebyla lepší.. A proto je třeba v pondělí nejít do školy a ten víkend si prostě udělat:-)