8. prosince 2008

U Majka bez Majka

U Majka bez Majka, to já rád.

Někdy dokonce i radši než u Majka s Majkem, ale to je jakože tajný, to je jakože jasný, neasi. XD

Takže... Co teď, smích.

Hele, Majk mi píše. On je snad telepat.

Takže teď jdu najít ovládání, páč budou dávat Nic než pravda.
Teď brejle, abych na to viděla.
A teď to ještě zesílím, abych to i slyšela. Smích.

Hech, postupnej update, něco pro mou mluvčí. Jsem zvědavá, do jaký dýlky se mi to vyvine, bž.

Hm, tak já to asi zase zeslabím, páč to řve jak na Majka.

(Řvát jak na Majka = řvát jak na hluchýho, abysme měli jasno v terminologii. XD)

V tom pořadu je vždycky ňákej nácek, džízs. Za přiznání, že hajloval, dostane 100.000, absurdně absurdní.
Vysvětlete mi, proč se tam ty lidi lezou ztrapňovat?

Hele, ozývaj se tu divný rány, mám se bát? Teď by se Majk hodil.

Gag dnešního vysílání:
Šiška: "Líbí se vám černošky?"
Nácek: "Ne."
Detektor lži: "Tato odpoveď je lež."

No a teď je tam nějakej skladník z Plzně.

Přinesla jsem si s sebou čokoládku, vždy připraven. Ňaňaňaňam!

K: "Já Tě nikdy nevidim."
...
D: "Už mě vidíš?"
K: "Ne."
D: "A teď?"
K: "Ne."

Uí! XD

Ha, někdo přišel, ale Majk to není!

A je mi zima na nožičky, asi Majkovi šlohnu nějaký teploučký fusky.

Je 22:22, time to end.

Prej se ke mně přitulí, až přijde a já budu spinkat. Dobrou noc, čím dřív usnu, tím dřív tu bude.


16 komentářů:

Džína řekl(a)...

Nevím, asi se chtěj ztrapnit veřejně. Vyhrál už někdo něco?

Smích, a jak s Majkem odlišujete, kdy se hádáte, a kdy normálně mluvíte? LOL

ASi budu aktualizovat komentáře! XD

Mamba řekl(a)...

Jak to jako myslíš s tím hádáním, já mluvila o hádání? XD

Džína řekl(a)...

Tak když je hluchej a řveš na něj, tak jak pozná, jestli na něj jenom mluvíš nebo se rozčiluješ už. :D Jasná otázka! :D

Mamba řekl(a)...

To je fnad jafný, neafi, podle tónu mého řevu... XD

Džína řekl(a)...

Jak je na to skladní z Plzně? Dělá vám ostudu aspoň? :D

Uííí, jakou čokošku? :)

Džína řekl(a)...

Píšu zase jak prase! Ui!

ověření slova: kingl! :D

Džína řekl(a)...

Paráda, aspoň jsem slavná! A tapetuju ti blog. :D

Mamba řekl(a)...

Hlavně si oprav ICQ, smích.

Cpu se hořkou Orionkou od babičky. XD

kaača řekl(a)...

smích, budeš je mít až pokolena ne? :-*

Anonymní řekl(a)...

za 100 000 bych řekla klidně taky řekla, že sem hajlovala XD
opitto LOL hezký ověřovací slovo co.
Jdu spát neopitta (bohužel). Dobrou

Džína řekl(a)...

Pche, už jsem kvůli Tobě náhodou pořád on! :)

myška řekl(a)...

lepší u Majka bez Majka? počkej, a nečte Ti náhodou Majk blog? nebezpečně, dobře ty :D

Anonymní řekl(a)...

čte:-)

Anonymní řekl(a)...

Co je lepší?Kniha a nebo film?Míním tím Tahle země není pro starý.

ohm

Mamba řekl(a)...

Ohme, jednoznačně knížka :-) Preferuji postup nejdříve si přečíst knížku a pak zhlédnout film :-)

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím s tebou.Kniha byla jednoznačně lepší.Bohužel se mi stává,že mi film přepíše knihu v mé paměti.Asi mám lepší vizuální než čtecí :-)
Ohm