15. ledna 2009

Honza Havlík, co bydlel v Žižkovce na Borech

Dneska jsem potkala svou dětskou lásku, dalo-li se to už tenkrát nazývat láskou, ze základky, znáte to.

Sranda je, že jsem ho od tý doby vlastně ani jednou neviděla a ta doba je hoooodně (čtyři o vypadaj líp než tři) dlouhá, 10 let, džízs, už tolik?!

Takže než jsem ho stihla poznat a pozdravit, a pozor, to jsem měla čočky, dodržuju předsevzetí (aspoň nějaký, smích), taxme se beze slova minuli a z pozdravu zbyl jenom pohled.

On vyrostl, ztloustnul a zhusněl, sorry, Honzo, ale je to tak, a to to bejval nejhezčí kluk ze třídy, fotbalista, nebo hokejista nebo cože?

Já jsem za ten čas sice už moc nevyrostla, ale ztloustnout jsem ztloustla taky, a narozdíl od něj jsem teda rozhodně zkrásněla, a to jsem i na základce byla hvězda třídy, jo! XD

Jó, to byly doby, kdy se o mě ještě kluci prali a psali mi na domovní dveře, jak mě milujou. Achjo.

BTW tímto plním i další předsevzetí, víc psát. Howgh.

8 komentářů:

Cenzanni řekl(a)...

Fakt na domovní dveře? :) guiltive

Mamba řekl(a)...

Fakt.

misha řekl(a)...

tak to mně to házeli rovnou do schránky. nebo mi to někam tajně zastrčili. nejvíc funny bylo, když mi jeden týpek napsal psaníčko.."trčíš mi ze sna jako růže snová, Kopalová..Kopalová..Kopalová.." xD

Cenzanni řekl(a)...

This is the time I wish I was nice and a girl :) ularnapt

Anonymní řekl(a)...

taky jsem měla jednoho takovýho ... hluboký hnědý oči, dlóóóuhý řasy ... mně se o něm zdálo i ve dne!!!
a pak jsem ho po pár letech potkala... mastný dlouhý háro, pivní pupek a ten puch!!! ... zdá se mi o něm občas i teď, ale ty sny nějak změnily náplň :D

syt řekl(a)...

je to všude stejný, časem prostě zhnusnou... xD a to si říkaj IDOL, pche! :D

Anonymní řekl(a)...

LOL
já mam lásku ze školky <3 uměl krásný keramický misky a přišil mi knoflík :D

Mamba řekl(a)...

Všichni, co se mi na základce líbili, jsou teď pekně hnusný, to je fakt :-D