20. ledna 2009

You fuckers, I'm back

Pominu-li, co pominu, bylo to dneska všechno úžo žůžo, dokonce i nehty se mi zpevňujou. Všechno se všim.

Jedním z hlavních pozitiv dnešního dne je, že mě Majk nebude mučit posledním videoklipem od Metallicy (Metallicy jako ženy, neasi).
Prosím, hlasujte pro cokoliv ostatního.



Bratři Coeni opět nezklamali, takže pokud vám bude učení / práce / partner / hospodářská krize / cokoliv, co uznáte za vhodné, lézt krkem jako mně a Džůliji, spontánně se rozhodněte a zajděte do kina na jejich poslední snímek, černočernou komedii "Po přečtení spalte", a možná potkáte i Fairy. Všechno se všim.

No nejsou ty odkazy žůžo? Všechno pěkně se všim.

Více mrtvých Pittů v šatních skříních a Malkovichů cvičících step-aerobik s nápěvkem "You fuckers, I'm back!". Více černého humoru.

Co se týče frekvence užití slov v tomhle filmu, jednoznačně vyhrávají "shit" a "fuck", film je to přímo stvořený pro milovníky vulgarismů, takže třeba pro Džůliji. Ta holka je totiž děsně sprostá!

Jo a ty fejkový Lays bez soutěžního kupónu mě fakt nasraly. Džůlijo, koukej ho navalit! Ta holka hrozně krade. XD

Nerada bych sklouzla do nepovedené recenze, takže radši končim... I s dodatečným opravováním, tohle už je asi pátý.

Teď už asi sedmý.

4 komentáře:

youlinka řekl(a)...

pche, takovejch lží o mně, to si budu pamatovat :-)

Mamba řekl(a)...

Já věděla, že se Ti to bude líbit :-D

Cenzanni řekl(a)...

Jak to děláš, že si zpevňuješ nehty? To bych taky potřeboval! slunges

Mamba řekl(a)...

Mažu si ruce krémem na ruce, protože kdo maže, ten nejenom jede :-D