2. ledna 2009

Takže dneska

Takže dneska,...

> víc psát na blog, takže sem, klidně denně, no to nevim, jak dlouho mi to vydrží, možná tak o zkouškovým, abych se nemusela učit...
(Tady se aspoň nemusim stresovat, jestli mi ty tři tečky vyjdou nebo ne, smích.)

> chodit cvičit, klidně denně, haha, vrať se, Džůlijo, sama se k tomu nedokopu, jedině, že by mi za to někdo platil...
(Aspoň jako dvakrát tejdně by se mi líbilo, se mi bude líbit!)

> učit se, klidně denně, tak to každopádně, smích, tak to každopádně smích...
(Asi bych neměla svá předsevzetí takhle dopředu podrejvat, smích.)

> bejt hodná na Majka, mam tu poznámku "pořád"... A on na mě? Hm, aha.

> uklízet si, aby měla Muminka a Majk radost a aby se Mamba vůbec prodrala k počítači, ehm... XD

> víc pomáhat doma, ježiš, já jsem ale šlechetná, jak tak na ten seznam koukam, Mutr, doufám, že to čteš, páč aspoň snaha se cení!

> hodně číst, ještě víc než dosud, ano, to jediné zatím poctivě naplňuji od 1. ledna a tím pádem nemám čas na zbytek ze seznamu, smích...

> víc se smát, smích, být pozitivní a veselá, jo...

> nepůjčovat si knížky, o kterých vím, že je stejně nepřečtu, i když si v počátečním stádiu euforie myslím, že přečtu, věčnej problém...

> naučit se technice rychločtení, to bych chtěla moc, musím se zapsat na kurz...

> naučit se asertivitě

> chodit častěji k tátovi a k babičkám, nerada bych něčeho litovala, achjo, když někdy je to fakt těžký...

> bejt hodná i na sebe

> hodně pracovat, z čehož bohužel následně vychází většina mých přání a předsevzetí...

> hodně cestovat, Valloire, Budapešť, znova Vídeň, Ženeva, toť mé vysněné destinace pro stávající rok...

> konečně si koupit brusle, na led i kolečkový

> představit vám Džordže :-)

> zajít do Starbucks a koupit si tam to hříšně drahý kafe, co všichni tak vychvalujou :-)

> udělat DELF B1, s čímž souvisí i mé nutné zdokonalování francouzštiny

> víc fotit

> nevracet vypálený sirky zpátky do krabičky

> přestat si říkat, že jsou všichni lepší než já, kdo mi vrátí moje zadupaný sebevědomí?

...takže možná ještě zejtra, protože nepředpokládám, že je tu všechno, co jsem tu chtěla mít.

Ne že by toho nebylo málo.

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

stejne to ma vsechno stejnej odtok a tece to do stejny roury :-X


no jestli vydrzis alespon polovinu alespon 2 tydny tak jsi dobra :)

Anonymní řekl(a)...

Co se takhle vsadit?Hřích je bližší než...:-)
ohm

kaača řekl(a)...

těším se na tvý kolečkový brusle a pracování, páč by to mělo znamenat, že se budem víc vídat ;) hey já sem ale sebestředná :D
viel erfolg liebe! :-*

Anonymní řekl(a)...

musime se hlavne podporovat :D a to by bylo aby to neklaplo sakra. proc by to jako nemelo klapnout. proc bysme mely splynout s masou lidi, ktery svy predsevzeti nejsou schopny dodrzet. my nejsme jako ostatni, ze ne mambo, my ne, my teda ne!

Mamba řekl(a)...

No my teda rozhodně ne, Bitr! XD

Richard Bartoš řekl(a)...

Přeju pevnou vůli ;)
(Čuňátko xD)

Markus řekl(a)...

já myslim, že s vracením sirek zpátky do krabičky v tvém případě není snad žádný problém...nebo se pletu?:)

Mamba řekl(a)...

Markusi, proč myslíš? Když se mrknu do krabičky je tam těch vypálenejch sirek snad víc než těch nepoužitejch, ty už se teď mezi nima těžko hledaj... ;-)

Anonymní řekl(a)...

Až budu mít zkouškový -> budu doma -> budem chodit spolu cvičit (jendou týdně, pokud Tě ukecám i na tancování, tak klidně dvakrát) :-D

IMAGINE řekl(a)...

asi bych si měla sepsat něco podobnýho, aspoň sepsat když už ne splnit :o)

muminka řekl(a)...

No čtu to no, ale asi trochu pozdě :-D