1. ledna 2009

Takže sorráč, takže zejtra.

Měla jsem v plánu, Bitr mi to může potvrdit, Bitr, prosim tě potvrď to, páč voni by mi snad i nevěřili, jaxem dneska pěkně barevně a přehledně, jak je mým zvykem, vypíšu všechna svá předsevzetí, tužby a přání, plány a eroplány pro rok 2009, protože právě jedno z nich bylo psát více na blog, tedy sem.

A nic. Správně.

A víte co, není to moje chyba. No fakt ne, to by zase mohl potvrdit Johnny, ale ten se mi na to nejspíš vyprdne, takže mi ve výsledku stejně věřit musíte. Může za to ta plechová škatule plná divnejch věcí, skrze kterou s váma komunikuju. Protestovala, stávkovala, trucovala. Je to děfka.

Stává se.

Mutrus: "To se ti to nemohlo rozbít před Vánocema?"

Hm, aha.

Takže sorráč, takže zejtra, pokud bůh a grafická karta milostivě svolí. Ne že bych něco slibovala, džízs.

BTW už pár dní a to jako že víc než dva jsou mé vlasy stále více a více zelektrizované, co s tím? Jsem zoufale zoufalá.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Něco s těma vlasama musíš udělat,neboť ČEZ ti to dá jako černej vodběr :-)
ohm
(tento vtip je Dia)

Anonymní řekl(a)...

je to opravdu tak a ne jinak.

Džína řekl(a)...

Mimo mísu: Džordž anketa jasné ANO! XD

IMAGINE řekl(a)...

takže nejen já si dala předsevzetí psát víc na blog (ach ten twitter), aspon se mi bude mít čim plnit čtečka a já zas nebudu stíhat číst :o)