22. března 2011

Malé velké noční štěstí

Pozoruji V., jak spí. Spokojeně mi funí na ruku. Občas mě jen tak líbne, obejme a spí dál. Když se ke mně nebo já k němu přitulím, krásně hřeje. Na těle, na srdci, na duši.
Milý světe, jsem šťastná. Děkuji a dobrou noc všem Tvým nespavcům ;-) Jdu si pro další knihu.

P.S. v 00:12 : Už mě hřeje i Paní Kočka, jupí.

P.P.S. další den v 11:01 : Jde o první blogspot z mobilu přímo z postele. Knihomolno a wishlist aktualizován a na odpouštění se pracuje.

7 komentářů:

Mamba řekl(a)...

První příspěvek z postele z mobilu :-)

myška řekl(a)...

K počítači daleko? :D

Mamba řekl(a)...

Daleko ne, jsem už jsem chtěla být v posteli u V. ;-)

Modrooka řekl(a)...

Já to v mobilu nějak neumím zprovoznit :-(. Buď je to barvou mých vlasů nebo tím, že nemám chytrý telefon... nevim

myška řekl(a)...

Tak to potom ano... :)

kaača řekl(a)...

sem ráda, že zas bloguješ.. a víc radši, že si šťastná! :)

Mamba řekl(a)...

Děkuji. Uvidím, jak mi to půjde.