24. března 2011

Bizarní report z Bizzar Bazaaru

Ve středu 23. března jsme se Megg vydaly na první letošní a celkově již 8. Bizzar Bazaar. Netradiční módní a designerský plzeňský (bleší) trh. Pastva pro oči a zkáza pro peněženku. Barevné peklo! Proto jsem logicky fotila černobíle ...

Megg = odbornice na šoucasnou módu


Ochutnala jsem pitu s humousem od Satyra, ačkoliv jsem netušila, co to nějaký "humus" vlastně je, a odnesla si jednu muchovskou (tu asi věnuju Mumince) a jednu puntíkatou placku a borůvkovou taštičku za nekřesťanský peníze, jenže lásce na první borůvku neporučíš! Sice mi nezbyly žádný peníze na jídlo, ale když musíš, tak musíš :-)


P.S.: Další BB by měl být začátkem května opět v Plzni na Jižáku.

3 komentáře:

myška řekl(a)...

Však jak by né, na minulym jsem se taky prohla :)

Ivet řekl(a)...

Já bych takovej chtěla v Brně... :o/

Mamba řekl(a)...

Další plzeňský BB bude 21. května ... V Praze bývají často obdobné akce ... O Brně nemám info :-(