1. března 2008

Sobotní bouře

Není nad to začít sobotu libovou snídaní v posteli, s Majkem a pohádkou :o) Tak trošku novodobá Karcoolka není sice žádnej zázrak, ale pro sobotně-ranní odlehčení je naprosto ideální, smích, nakofeinovaná veverka rulez! (Jó, já vím, 55% není moc, ale v jistých situacích je to myslím dostačující, bo ne?)

Ráno mě probudila bouřka, bylo asi půl desátý a tma jako v pytli, takže to vůbec nevypadalo, že by mělo bejt půl desátý, smích. Pršelo, do toho padali kroupy, vítr mlátil do všeho, co mu přišlo do cesty, hromy, blesky, krásný. Miluju bouřky.

Vždycky se mi vybaví, jaxem jako malá jezdila na tábory, kde jsme spávali v týpákách a bouřky byly skoro každou noc. Chránila nás od nich jenom plachta kolem, leželi jsme na postelích (ti méně šikovní na zemi, smích) jako přibití, ani promluvit jsme si nedovolili, jak to bylo ohromující, neuvěřitelná síla, zem se třásla a déšť bušil do stanů a my se báli zavřít oči. Ani popsat se to správně nedá, kde jsou ty časy. (Líčení mi nikdy nešlo, smích.)


detention 1 by ~kn23 on deviantART

Zpátky k dnešní sobotě... Protože to vypadá, že už moc poetická nebude. Plzní projde pochop plešounů, 1000 poldů je bude po celým městě čekovat, což se mi zdá jako neuvěřitelný. Tohle znám jenom z televize. Hodlám se tam jít podívat a vozkoušet tu atmosféru na vlastní kůži, nebojím se. Snad se mi povede udělat nějaký pěkný reportážní fotky a snad mi nikdo nerozbije hubu, smích. Myslete na mě, pač to asi bude hartcore :o)

Ježišmarja, to je dlouhý, to jsem ani nechtěla, smích.

P.S.: Džůlijo, počkej, až Ti budu vyprávět, co se mi zdálo, smích :o) To tady nemůžu uveřejnit, LOL.

5 komentářů:

youlinka řekl(a)...

Karcoolka je náhodou fajn..nemůžeš furt koukat na procenta, většinou to neni zas tako moc objektivní :)

Co se ti zdálo? Něco divokýho? se Šimonem nebo s nějakym chlapem,viď..mně je to jasný :)))

Co neonáckové? doufám, že seš v poho, Kateřino!! páč jestli tě vítr odfoukl do náckovskýho davu, tak to teprv byl hardcore :D

Anonymní řekl(a)...

mam radši slejváky než bouřky ..a nejlíp v létě, když to pak voní mokrou trávou ..

kaača řekl(a)...

:) já mam ráda takovej ten svěží letní deštík.. když v něm máš chuť tančit.. a pak máš možnost se převlíct :D

Mamba řekl(a)...

Žiju...

Džína řekl(a)...

Karcoolku sem neviděla, protože nám vyply proud na celý dopolko, částečný odpolko. Tudíž nesnáším bouřky, lijáky ani nic podobného... Ale hlavně, že žiješ, smích.