18. března 2008

6

Navzdory tomu, že měl bejt zejtra čtvrtek, je stejně středa, páč nám ta přednáška odpadá, zase! Zase, zase, zase, už ten předmět nenávidím! :o( Ale aspoň je ta středa volná... A pak ještě dalších 5 dní, hech. Jako nevím, co budu takovou dobu dělat, páč už teď se nudím, smích :o)

Taxi možná uklidím, vrhnu se na ty filmy a seriály, co tu na mě čekaj od začátku semestru, a taky na knížky, co jsme si včera přinesla z knihovny a na knížky, co tu mám ještě od Vánoc, LOL, a tak...

Práce i zábavy by bylo dost, viď, ale záleží na tom, jaxe mi bude chtít, smích, a to teď právě nevim :o)

A jelikož nemám žádný plány, co by se eventuelně mohly posrat, tak by to mohly bejt docela příjemný prázdniny, smích :o)

Vím o jedný věci, co udělám fakt pořádně a s chutí... Vyspím se. Třeba 13 hodin :o)

11 komentářů:

Mirka řekl(a)...

Mně už ani ten třinástihodinovej spánek moc nepomáhá :D

Džína řekl(a)...

13 hodin, to mi něco připomíná a navíc je to šťastný číslo. :)

Mamba řekl(a)...

Džíno, jako proč myslíš, že je tam ta 13ka? LOL, akorát jsem tam nedala odkaz, ať si to každej domyslí :o)

kaača řekl(a)...

taky bych spala, dny a dny, zvlášť po dnešku.. :P

Džína řekl(a)...

Já sem populární i bez odkazů, smích.

kaača řekl(a)...

to jeanuska: jasanka ;)

Cenzanni řekl(a)...

Tady se krucipísek děje stěhování a člověk si ani nevšimne :P Pravda, to ticho bylo podezřelé, to je fakt. Ale těch článku na dočtení! :)

Tezz řekl(a)...

Ty se nudis? jeeeje :( nechces mi s necim pomoct? :(

Anonymní řekl(a)...

cenzanni: Jé, no Tebe tu ráda vidím :o) No, myslím, že se tu nedočteš nic moudřejšího než na blog.cz, smích, právě naopak :o) Taxe tu měj hezky a zase přiď :o)

tezz: Né, dneska se asi nudit nebudu, smích, s čím potřebuješ pomoct? :o)

Tezz řekl(a)...

Tak, potrebuju:
udelat referat na syntax (v nemcine)
pripravit podklady na uceni (aj)
precist knizku na pedagogickou psychologii
precist knizku na psychoterapii
precist knizku na psychodiagnostiku

a mas stesti, ze jsem seminarku na nemeckou literku uz udelala :D
Takze, s cim zacnes?

Mamba řekl(a)...

Tezz: Tak mi vraž tu pedagogickou psychologii, to by se mi i mohlo hodit, smích :o)