20. března 2008

Elefant



Taxem si do čtečky naházela blogy, co bych ráda průběžně sledovala, a je jich 36, LOL. A to tam ještě nejsou všechny, ale jak znám mou čtečku, ona mi to zase všechno smaže, podobně jako Firefox nechal zmizet, nesmích, moje záložky :o( Kdybyste náhodou někdo věděl o nějaký dobrý freewarový RSS čtečce, co i sama umí čeknout RSS zdroj z jakýhokoliv webu, tak mi dejte vědět.

Jo a doufám, že už zejtra nebude sněžit... Teda vlastně dneska, smích. Brou.

Hele, Hinny a budeme se vdávat nebo ženit? LOL

Zejtra hurá k Bábince na oběd :o) Dneska, kurňa!

13 komentářů:

kaača řekl(a)...

sněží... :( a já musim v tom zas ven.. :/

Tezz řekl(a)...

No... aby te to spis zase rychle nepreslo :D Ja vzdycky mam taky dobrou vuli to mit vsecko v RSS ctecce, ale pak nejak neni cas, pozapomenu... no hruza, znas to checht

Anonymní řekl(a)...

celou zimu nic a teď chumelenice x/ aŤ mě moc neštvou tam nahoře, kde to počasí vyráběj? grr.
btw. holky, když na vás tak koukam, tak asi ženit :D

Anonymní řekl(a)...

smích no to ne teda, já se chci vdávat :D dyt sem se tě ptala, jestli sem byla ženich nebo nevěsta a tys mi řekla, že sme byly obě nevěsty :D

Mamba řekl(a)...

kaača: Nic si z toho nedělej, i já musím :o(

Tezz: LOL, hele, snad ne, mám to jako plugin do FF, tak mi to furt zevluje, když ho mám otevřenej a že ho mám otevřenej skoro furt, smích :o)

fairy: Loni na Velikonoce taky sněžilo, si pamatuju, smích :o)

Mirka řekl(a)...

Hinny bude mít ty krásný šaty, tak ona se bude vdávat..no a Mamba, za to že si přijde jenom v džínách, se bude ženit! Tak :D

Anonymní řekl(a)...

meg to vyřešila :D

kaača řekl(a)...

a jaká ta svatba vůbec bude? ;) budem tam moct přijít i my? :D

Mirka řekl(a)...

A pozvánky bude fotit Mamba nebo malovat w.w? :D

Mamba řekl(a)...

Všichni můžete přijít, ale chceme hodně darů, LOL.

Anonymní řekl(a)...

já vám koupim mixér :D

Mamba řekl(a)...

Jó, praktická dárky jsou žůžo :o))

kaača řekl(a)...

mambo, pls, nauč mně zacházet s rrs čtečkou ;) pls pls