18. března 2008

Lžíce

Mam takovej pocit, že mi ta lžíce vydrží na celej tejden. Ale to rajče s ní asi nenakrájím :o( Smích.

Jo a dnešní Šedivý úterý ví, proč se jmenuje šedivý, i když je vlastně čtvrtek, smích.

LOL a Míková teď v počasí všem popřála hezký večer. Asi jsem něco prošvihla :o)

BTW za březen už mam 27 příspěvků, smích, čumím. Možná bych měla zpomalit... Ale si to nepůjde, miluju ten Vás feedback!

Jo a jděte s tou Mňágou do pekla, smích, už mě to taky chytlo... GRR!! :o)

6 komentářů:

kaača řekl(a)...

jako já sem z toho dnešního a zítřejšího čtvrtkování celkem mimo, ve škole nic nefunguje a kolem taky ne, hlavně já, páč sem silně zmatená...
a nepřestávej tvořit, je to príma.. znam ten pocit ;) a navíc k tobě ráda chodim nanávštěvu ;)

Mamba řekl(a)...

Nenazývala bych to tvořením, smích, ale díx :o)

kaača řekl(a)...

:) tak já to u sebe beru jako tvoření, je to prakticky jediná kreativita, který se na FEL dočkam :D a zároveň skvělej ventil, miluju svuj blog... :) ale měla bych to napsat spíš na svuj he? :D ale tvuj mam taky moc ráda :D
měla bych jít pryč ze školy, působí to tady na mně dneska nějak antiinteligenčně :D existuje to slovo vůbec??! :D
už mlčim!!

Mamba řekl(a)...

LOL, taky jsem teď ve škole :o)

Džína řekl(a)...

Já koukám, že ten blogspot nějak pohltil, na klasice sme čekali týdny než si nám něco vykecala. :) Ale my jsme vděční čtenáři, smích. A Míková (nebo jiná spolurosnička) taky dneska říkala, že tohle fujtajbl počasí bude až do konce měsíce, uaaah, děsí mě to, moc! A co máte furt s tím čtvrtkem? :)

Mamba řekl(a)...

Džíno, tak prom%ň, já budu psát míň, smích :o)