17. března 2008

Chleba

Vrchol lenosti?

Když si mažete chleba lžící, protože zrovna nic jinýho po ruce není a kuchyně je setsakramentsky daleko, LOL.

Lžící od polívky, se kterou teď nejspíš sežeru jogurt, smích.

15 komentářů:

youlinka řekl(a)...

lžíce nebo nůž...neni mezi tim skoro žádnej rozdíl, přece :D
ale pěkný :)

kaača řekl(a)...

to mamby: :D chápu, že je to daleko, u nás se de dokonce přes schody :-O
hele a jogurt nemáte v kuchyni? :D

to youlinka: chtěla bych tě vidět jak si lžící krájíš ten chleba :D

jéé vy mi dokážete zvednout náladu ;)

Mirka řekl(a)...

Chceš mi říct, že si tam natahala hromadu jídla a jenom jednu lžíci? :D

Mamba řekl(a)...

kaača: Jogurt máme v lednici a ta je v předsíni, páč ta je větši než kuchyň, smích, a mám to tam blíž :o)

meg: Jsem si to sem tahala postupně, LOL, vždycky, když to na mě přišlo :o)

kaača řekl(a)...

to mamba: co je větší, předsíň nebo lednice? :) páč lednici větší než kuchyň bych ti záviděla, zvlášť pokud by byla plná dobrůtek :D

Mamba řekl(a)...

kaača: Ne, předsíň je větší než kuchyň, proto je v ní lednička :o) Ještě, že to mám do předsíně blíž, smích.

Anonymní řekl(a)...

tohle taky dělam :D

Anonymní řekl(a)...

Jo jo, taky to tak provozuju. :o)

Mirka řekl(a)...

lol My máme v předsíni mrazák..a ten mam hned za dveřma..ale nic moc tam teda neni :D Ani ta blbá zmrzlina! :D

Anonymní řekl(a)...

LOL
sakra my máme v předsíni jenom to, co do ní patří :D

kaača řekl(a)...

to w.w: hm, my taky :(

Mamba řekl(a)...

Co například? :o)

kaača řekl(a)...

takový ty obyč věci, botník, šatník, zrcadlo.. a ještě v bytě v plzni sme tam měli skříň s nářadím a koš na špinavý prádlo.. :) asi normálka, ne? a ledničku máme teda v kuchyni :)

Džína řekl(a)...

Smích a co mám říkat já, my máme kuchyň i s lednicí o patro níže. :D

Mamba řekl(a)...

Džíno, tak to Tě lituju :o)