16. března 2008

Dvě a půl hodiny

Když je mi smutno, tak žeru. A teď žeru hodně.

Čekám na Majka a nemůžu se ho dočkat, protože u něj mi smutno nebude, u něj mi bude hezky. Ještě dvě a půl hodiny.

Život je někdy fakt divnej...

15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jo jo, taky žeru, když se mi stýská. A tento víkend jsem toho snědla docela dost. :o(

kaača řekl(a)...

já sem taky jak protrhnutá, ty co nejí, když sou sad, to maj dobrý na figuru ;)
no a 2,5 hoďky je ok, já budu čekat do soboty.. fňuk :(

Mamba řekl(a)...

blackcat: Jak tak koukám kolem sebe... Tenhle víkend byl silnej pro všechny :o)

kaača: Mno, tak to Ti teda vůbec nezávidím :o(

Holky, já jsem tak ráda, že Vás tu mám a že sem za mnou chodíte...

kaača řekl(a)...

jj, je to síla, hlavně teda teď večer...
ale stěžováním si nikomu nepomůžu, hlavně ne teda sobě...
radši půjdu už hají, spánek je lék, sny někdy antilék :P
papa, brou, přijdu zas ;)

Anonymní řekl(a)...

to uteče jako nic :o*

Anonymní řekl(a)...

a tohle mi zrovna přijde docela normální :D

Mamba řekl(a)...

Už je to zase o hodinu míň :o)

Džína řekl(a)...

Já žeru jak mlejm furt, a to ani na nikoho už nečekám. :D

Vidíš, už se ti to krátí. Zase o pět minut méně.

Mirka řekl(a)...

Já žeru, když sem ve stresu, když na někoho čekam, když dostanu něco dobrýho k jídlu..takže vlastně skoro furt :D A na dnešek sem žrala i v jednom snu :D

Anonymní řekl(a)...

já ve stresu buď žeru hodně anebo vůbec :D

Mirka řekl(a)...

to Fairy: Jj, když je to malej stres, žeru; a když je velkej, je mi na zvracení :D

kaača řekl(a)...

pche, já, když mam stres, žeru pořád, na velikosti přeci nezáleží :D
.. jen nevim, jestli se tim vůbec chci chlubit, za chvíli budu sterovaná koule :D

Anonymní řekl(a)...

meg: přesně ..

Mamba řekl(a)...

Já myslím, že žeru furt, smích :o) Né, jak kdy... Někdy jím fakt hodně a jindy zase nemám potřebu ani chuť, asi to závisí na konstelaci hvězd, smích :o)

Mim řekl(a)...

Snědla maminku, snědla tatínka...
Doma mají strach, že se buď ujim k smrti, nebo snim i ostatní členy rodiny... :o)
Ale jsem ráda, že v tom nejsem sama ;)